شماره ۱۶۱۱ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن
صفحه را ببند
تاکسی‌های اینترنتی زیر قولشان زدند

به‌ نظر می‌رسد قرار است در این مرزوبوم همه زیر قول‌شان بزنند و هیچ‌کس را نمی‌توان یافت که به وعده‌ها یا قراردادهایی که منعقد کرده است
 پایبند بماند.
در شرایطی که چندین روز مانده به آغاز جشنواره فیلم فجر رسانه‌ها خبر از همکاری تپسی و اسنپ با جشنواره می‌دادند و حتی این امر باعث شده بود که خیلی‌ها از تیتر همکاری تاکسی‌های اینترنتی با جشنواره فیلم استفاده کنند، دیروز خبر رسید که این اتفاق رخ نداده و حداقل این‌که در اولین روز جشنواره رانندگان تاکسی‌های اینترنتی با اهالی رسانه کمترین همکاری را به عمل نیاوردند.
پیش از جشنواره گفته می‌شد که تپسی به اهالی رسانه یک کارت داده که قرار است از آن کارت به‌ عنوان تخفیف برای رفت‌وآمد رسانه‌ای‌ها به سالن سینمای ملت استفاده شود؛ اما در اولین روز جشنواره تمام رسانه‌ای‌هایی که با تپسی تماس گرفته و درخواست خودرو داشتند، عنوان کردند که هیچ‌کدام از خودرو‌های این تاکسی اینترنتی آن کارت را به رسمیت نشناخته و راضی به سوار‌کردن بچه‌های رسانه نشده بودند.
جو غالب سالن رسانه که علیه این خلف وعده بود، خواستار این بود که تیتر زده شود تپسی اهالی رسانه را پس زد! گفتنی است که این اتفاق پارسال در جشنواره موسیقی فجر نیز رخ داده بود و اسنپ این خلف وعده را انجام داده بود. در آن زمان گفته شد که اسنپ از امکانات جشنواره موسیقی فجر کمال بهره را برد و تبلیغات بسیاری برای خود انجام داد اما رانندگانش جشنواره را دور زدند. با این‌که آن‌ سال اسنپ اعلام کرد که در همکاری با جشنواره موسیقی فجر به تمام مفاد قراردادی خود پایبند بوده، اما در عمل اتفاق دیگری را شاهد بودیم؛ مثل ماجرای تپسی که شاید بعدها بگوید به مفاد قراردادش عمل کرده است.


تعداد بازدید :  362