شماره ۱۶۱۱ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن
صفحه را ببند
تریبون

 اشکان دژاگه: شکست مقابل ژاپن واقعا شوکه‌کننده بود. هیچ‌کس آن لحظه به این فکر نمی‌کرد که ممکن است ما گل بخوریم. با این‌حال، متاسفانه این اتفاق افتاد‌ و این یک شوک بزرگ برای تیم ما بود. بعد از گل اول ژاپن، سعی کردیم گل مساوی را بزنیم، اما‌ آنها منتظر ضد حمله بودند و دو گل دیگر هم به ثمر رساندند. واقعا تا این‌جا هم که رسیدیم خیلی خوشحال بودم که توانستم به تیم کمک کنم، اما باور کنید که خیلی درد دارد. درد دارد که نتوانستم مقابل ژاپن بیشتر به تیم ‌ملی کمک کنم تا بازی را ببریم. فقط می‌توانم بگویم که هر بار افتخار می‌کردم که بازوبند کاپیتانی تیم‌ ملی را به بازو می‌بستم. افتخار می‌کردم که کاپیتان تیم‌ ملی و کاپیتان یک ملت بودم. کاش می‌توانستیم مردم را بیشتر
 خوشحال کنیم.

 ایمان مبعلی: من تازه به این تیم اضافه شده‌ام و الان هم به‌عنوان مربی در فولاد هستم. واقعیت این است که برای بازی‌کردن یا خداحافظی از فوتبال نیز هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام و تا چند روز دیگر در این‌باره تصمیم خواهم گرفت. پیش‌بینی درباره لیگ برتر زود است، ولی من سپاهان، پرسپولیس و استقلال را مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانم. درباره کی‌روش نمی‌توان نظر قطعی داد و همه‌چیز به فدراسیون فوتبال و خود این مربی مربوط می‌شود. شاید کی‌روش تصمیم به جدایی بگیرد و شاید هم اتفاقات دیگری رخ دهد. اعتقاد من این است که باید به تصمیم این مربی برای آینده کاری‌اش احترام گذاشت.

 همایون شاهرخی: مطمئن باشید اگر در فدراسیون فوتبال نظم و انضباط وجود داشته باشد هر مربی می‌تواند در ایران با قدرت کار کند. در میان پنج تیم برتر آسیا قرار داریم و مربیان زیادی دوست دارند در تیم ‌ملی ایران کار کنند. برخلاف تصور کادر فنی و رنکینگ فیفا ما تیم اول آسیا نیستیم و این فقط آمارهای اشتباهی است که فیفا داد. امیدوارم فدراسیون فوتبال به اندازه داشته‌هایش سرمربی انتخاب کند و به سراغ گزینه‌های عجیب نروند. کی‌روش هم روز اولی که به ایران آمد بسیار فرمان می‌برد اما آن‌قدر مدیران ما مقابل او ضعف نشان دادند تا رفتار او به شکل دیگری تغییر کرد.


تعداد بازدید :  328