شماره ۱۶۱۱ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن
صفحه را ببند
عددخبر

70 درصد افزایش هزینه تولید مرغ

 شاخص کل قيمت توليدكننده محصولات مرغداری‌های صنعتی در پاییز امسال ٣٢.٧١‌درصد نسبت به فصل قبل و ٧٠.٢٨‌درصد نسبت به فصل مشابه ‌سال قبل افزايش داشته و این در حالی است که دولت به نهاده‌های دامی ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص داده است. به نقل از مرکز آمار ایران، گروه مرغ و تخم‌مرغ به ترتیب با افزایش ٣٩,٥٦ و ١٨.٢٤ درصدی، افزایش ٣٢.٧١‌درصدی شاخص نسبت به فصل قبل را رقم زده‌اند. 

2100 میلیارد تومان وام نوسازی برای ساکنان بافت فرسوده

محمد پژمان، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از اختصاص 2‌هزار و 100‌میلیارد تومان وام به ساکنان بافت فرسوده خبر داد و گفت: «قرار بود سالانه 10درصد از بافت‌های فرسوده در طول اجرای برنامه‌های چهارم و پنجم احیا شود و در این بازه زمانی احیای این بافت‌ها پایان یابد اما حالا که برنامه ششم در حال اجراست می‌بینیم که اقدامات متناسب با وضع کشور نبوده است.»

2 میلیون و 750 هزارتومان سقف معافیت مالیاتی حقوق کارمندان

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ‌سال ۹۸ از تعیین میزان معافیت مالیاتی حقوق کارمندان دولتی و خصوصی در ‌سال آینده خبر داد. بر اساس گفته او حقوق کارمندانی که در ‌سال 98 معادل 2‌میلیون و 750‌هزار تومان و کمتر می‌گیرند، معاف از مالیات شده است. یوسف‌نژاد  ادامه داد: «مازاد بر مبلغ مذکور تا یک و نیم برابر آن مشمول مالیات سالیانه 10‌درصد و نسبت به مازاد یک‌ونیم برابر تا دوونیم برابر مشمول مالیات سالیانه 15‌درصد و نسبت به مازاد دوونیم برابر تا چهار برابر آن مشمول مالیات سالانه 20‌درصد و نسبت به مازاد چهار برابر مشمول مالیات 25‌درصد می‌شود.»


تعداد بازدید :  313