شماره ۱۶۱۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ بهمن
صفحه را ببند
ذره بین

 جنایت خونین دو پسرخاله در شهرک قدس

شهروند|  درگیری دو پسرخاله به خاطر ۶۰‌هزار تومان در شهرک قدس جنایت هولناکی را رقم زد.  ساعت 14:45 جمعه دوازدهم بهمن ماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک درگیری منجر به جنایت در یک مرکز تجاری به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اعلام شد. با اعلام خبر اولیه، ماموران کلانتری در محل وقوع جنایت حاضر شدند و یکی از افاغنه حاضر در محل عنوان داشت که جوانی افاغنه پسرخاله‌ ۳۵ ساله‌اش را به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده است.
در ادامه تحقیقات، محل تردد قاتل در محدوده خیابان مروارید غربی شناسایی شد؛ بلافاصله تیم کارآگاهان اداره دهم به همراه ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به این محل مراجعه کردند و متهم پرونده را در کمتر از ۳۰ دقیقه از زمان وقوع جنایت و درحالی که قصد داشت با جمع‌آوری وسایل مورد نیاز خود از تهران متواری شود، دستگیر کردند. متهم ۲۹ ساله در همان تحقیقات اولیه به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و در اعترافاتش به کارآگاهان و ماموران گفت: «اختلاف من و پسرخاله‌ام به خاطر ۶۰‌هزار تومان پول حاصل از فروش یک گوشی به یکدیگر بود.» با دستگیری متهم و اعتراف صریح وی به ارتکاب جنایت، دستور بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

دستگیری مامور قلابی در تهران نو
شهروند| یک مامور قلابی هنگام تفتیش بدنی در تهران نو دستگیر شد. ساعت ۲۳ شامگاه شنبه خبری به کلانتری اعلام شد که یکی از ماموران نظامی در حال تفتیش و بازجویی از فردی در محدوده خیابان مسیل منوچهری است که تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شد. ماموران در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که متهم با نشان دادن تجهیزات نظامی، خود را مامور معرفی کرده و درحال تفتیش از فردی است. در بازرسی از متهم تعدادی تجهیزات نظامی کشف شد. با تکمیل پرونده و شناسایی سایر جرایم مشابه، متهم در اختیار مقام قضائی قرار خواهد گرفت.

سارق ضبط خودرو در دام ماموران
شهروند| دادخواهی یک زن با دستگیری سارق ضبط خودرو به پایان رسید. ماموران واحد گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد فاتب هنگام گشتزنی در محدوده سطح حوزه متوجه دادخواهی خانمی شدند که با یک مرد درحال درگیری بود و هر دو نفر در کنار یک دستگاه خودروی سواری ایستاده بودند. زن جوان به ماموران گفت: «این مرد ضبط خودروام را سرقت کرده است.» با توجه به شواهد موجود و این‌که ضبط خودرو از داخل خودرو خارج شده بود، فرد متهم تحت بازجویی قرار گرفت و مشخص شد که خبر صحت دارد. در بازرسی بدنی از متهم سه قبضه سلاح سرد و تعدادی آلات و ادوات جرم کشف شد، سارق به جرم ارتکابی اقرار کرد و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کلانتری محل قرار گرفت.


تعداد بازدید :  236