شماره ۱۶۱۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ بهمن
صفحه را ببند
خدمات امدادی خودرو فقط با چند کلیک

امدادخودروی متفرقه و کلاهبرداری‌های آن بارها خبرساز شده است. حالا چند وقتی است که انجمن صنفی امدادخودروی کشور اپلیکیشنی راه‌اندازی کرده است که می‌توانید بدون نگرانی به خدمات مجاز امدادخودرو دسترسی داشته باشید. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید به سایت امدادخودروی کشور به نشانی
 www.emkk.ir  مراجعه کنید.
پس از نصب برنامه روی تلفن هوشمند خود باید اطلاعات فردی و مشخصات خودروی خود را وارد کنید و بعد از آن با اطمینان خاطر به سفر‌های درون‌شهری و برون‌شهری بپردازید.
با توجه به پوشش سراسری این اپلیکیشن، می‌توانید در دورترین نقاط ایران نیز در کمتر از ۱۵ ثانیه موقعیت مکانی خود را از طریق این نرم‌افزار به مرکز عملیات امدادخودروی ایران گزارش دهید. پس از ثبت درخواست، نزدیکترین امدادگر مامور به ارایه خدمات به سمت موقعیت مکانی شما اعزام می‌شود.
تمام این فرآیند را از زمان درخواست تا اعزام امدادگر می‌توانید از طریق اپلیکیشن لحظه‌به‌لحظه مشاهده کنید. از طرفی، پس از ثبت درخواست، اپراتورهای مستقر در ساختمان عملیات امدادخودرو با شما تماس می‌گیرند و ضمن تأیید صحت درخواست، شما را در روند چگونگی اعزام امدادگر قرار می‌دهند.
فقط به چندبار لمس صفحه تلفن نیاز دارید
پس از ثبت درخواست، نزدیکترین امدادگر به موقعیت مکانی شما فراخوان و به سوی شما اعزام می‌شود. براساس آخرین اعلام امدادخودروی ایران، میانگین زمان انتظار امدادخواه برای دریافت خدمات امدادی چیزی کمتر از ۲۵ دقیقه خواهد بود. پس از انجام عملیات امدادرسانی، تمامی فرآیند امداد در اپلیکیشن توسط امدادگر ثبت می‌شود و شما در صورت رضایت، خدمت دریافتی را تأیید  یا در بخش ثبت تخلفات، شکایات خود را درج  می‌کنید و با این روش در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از طریق پشتیبانی مرکز تماس ایران‌خودرو آن را مطرح یا پیگیری و مرتفع کنید.
مراقب امدادخودروهای متفرقه باشید
به این نکته توجه کنید که تعدد خودروهای مختلف در بازار ایران موجب شده است که تعمیر هر خودرو کار تخصصی‌تری باشد و بیشتر این خودروها برای رفع ایراد نیاز به متخصص دارد. اعتماد به امدادخودرو‌های متفرقه می‌تواند هزینه‌های جبران‌ناپذیری را دربرداشته باشد، چرا که امدادخودرو ضمن انجام تعمیر خودرو، قطعات تعویض‌شده توسط امدادگر را گارانتی و صحت قطعات را نیز تأیید می‌کند و این در حالی است که شما با مراجعه به امدادگران متفرقه پس از انجام پروسه تعمیرات به دلیل عدم ثبت رسمی عملیات امدادرسانی امکان پیگیری مجدد یا ثبت شکایت درباره کیفیت قطعه یا هزینه‌های ناشی از تعویض قطعات را نخواهید داشت. با تمام این اوصاف، اگر باز هم دچار مشکل شدید و از خدمات امدادخودروی مجاز رضایت نداشتید، می‌توانید تخلفات خدمات امدادخودرو را با شماره‌های تلفن 1593، 1594، 02153891 و  02153892 اطلاع دهید.

 


تعداد بازدید :  219