شماره ۱۶۱۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ بهمن
صفحه را ببند
تریبون

نیازی به برخی سختگیری‌ها بر منتقدان و مخالفان نظام نیست
علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: «درباره موضوع آزادی در مجموع کارنامه قابل قبولی داریم اما باید بدانیم که انقلاب ما از پایگاه اجتماعی محکمی برخوردار است و نیازی به برخی سختگیری‌ها بر منتقدان و مخالفان به بهانه حفظ نظام نیست.» او مهمترین مسأله در شرایط امروز کشور را مسأله «وحدت» دانست.

تحویل کلیه خودروهای پیش‌فروش شده تا پایان خرداد ۹۸
داوود محمدی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات این کمیسیون با مدیران دو شرکت بزرگ خودروسازی داخلی گفت‌ که طبق اعلام این شرکت‌ها، تعهدات ایران‌خودرو و سایپا در مورد خودروهای پیش‌فروش‌شده نهایتا تا پایان خرداد‌ سال ۹۸ محقق خواهد شد.

«اشتغال» و «سربازی» مهمترین چالش مبتلایان به اختلال هویت جنسی
حبیب‌الله مسعودی ‌فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی درخصوص درمان افراد دارای اختلال هویت جنسیتی گفت: «بیشترین مراجعه برای عمل‌ جراحی به کشور تایلند است، زیرا این جراحی‌ها در ایران هزینه بالایی دارد و همچنین دیدگاه عمل زیبایی به جای عمل درمانی حاکم است و علاوه بر آن، افرادی که در درمان این‌گونه عمل‌ها ماهر باشند، در کشور نیز محدود است.» او بیشترین مشکلات برای تغییر هویت جنسی را مربوط به آقایان دانست.

ازدواج کودکان جنایت است
اصغر جدایی، امام جمعه بیله‌سوار اردبیل در انتقاد به مقوله کودک‌همسری گفت: «هم از نظر عقل و هم فطرت، کودک‌همسری خوب نیست. امروزه شرایط زمان و مکان تغییر کرده و بهتر است قوانین نیز در این‌باره اصلاح شود. اگر خودمان را جای این کودکان بگذاریم، هیچ‌کدام از ما حاضر به تحمل این شرایط نخواهد بود.» او در ادامه افزود: «به نظر من این مسأله چیزی شبیه به جنایت است، چون این بچه بدون ‌شک به بلوغ فکری، جسمی و حتی جنسی نرسیده است.»


تعداد بازدید :  212