شماره ۱۶۱۵ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
«به دلیل مهاجرت شاید دیگه کنارتون نباشم!»
واقعا؟ یعنی دیگه بی پولاد شدیم؟

 پولاد کیمیایی از سینمای ایران خداحافظی کرد. او که امسال بالاخره پشت دوربین رفته و فیلم معکوس را ساخته، گفت که از سینمای ایران می‌رود و به‌دلیل مهاجرت دیگر امکان حضور در این عرصه را نخواهد داشت.
پولاد کیمیایی با پستی که گذاشت، دوستدارانش را که بیشتر دوستداران پدرش هستند، شگفت‌زده کرد- حالا که شرایط برای پولاد جور شده و او توانسته اولین فیلمش را که فیلم بدی هم نبوده بسازد، دلیل انتشار چنین خبری چه می‌تواند باشد؟ خودنمایی؟ تیترشدن؟ یا جبران بی‌توجهی رسانه‌ها به فیلم معکوس؟
پولاد کیمیایی که مدت‌هاست وسوسه مهاجرت به جانش افتاده؛ در این‌باره نوشت: «برام خیلی سخته که بگم می‌خوام از سینمای ایران خداحافظی کنم، خیلی سال‌های خوبی بود کنار شما و همکاران عزیزم و خاطرات این سال‌ها همیشه با من خواهد بود، ولی به دلیل مهاجرت شاید دیگه کنارتون نباشم». البته پولاد راه بازگشت را هم باز گذاشته: «شاید هم بعد چند‌سال برگشتم... هرچی خدا بخواد همون میشه، بدونید تمام این سال‌ها بیشترین تلاشم رو کردم تا جایی که توانم بود تا برای شما خوب ظاهر شم و خودم رو به هنر و اعتماد شما عزیزان متعهد بدونم. اگر بیش از این نشد، امیدوارم روزی بتونم یا در این زندگی یا در زندگی دیگری جبران کنم. به ‌زودی این پیج رو هم خواهم بست ولی قبلش برای شما یک فیلم آخر خواهم گذاشت تا اساسی خداحافظی کنیم»...
جالب این‌که در فضای مجازی این پست شوخی‌های زیادی را موجب شده و خیلی از کاربران مهاجرت پولاد را خبر خوبی عنوان کرده‌اند که «بعد از مدت‌ها باعث خواهد شد پدرش مسعودخان از یک بازیگر درست‌وحسابی در نقش اول فیلم‌هایش استفاده کند». پولادجان به دل نگیر. شوخی بود!


تعداد بازدید :  261