شماره ۱۶۱۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن
صفحه را ببند
حمایت سایت وابسته به آستان قدس رضوی از لغو سخنرانی علی لاریجانی
برچسب‌های ناروا برای رئیس

این سختی ارتباط همه نهادها و رسانه‌های ارگانی است که گاهی حرفی که خودشان نمی‌توانند بزنند، در دل مطالب رسانه‌شان جا می‌دهند و بالعکس حرفی که در رسانه‌شان منتشر می‌شود، بی‌نیت‌خوانی به نهاد مرتبط می‌دانند. حالا حکایت قدس‌آنلاین و ارتباطش با آستان قدس رضوی است. «مهدی عسگری مورودی» در این سایت در واکنش به جوسازی اخیر علیه رئیس مجلس و لغو سخنرانی‌اش در کرج توسط امام‌جمعه این شهر نوشت: «طی روزهای اخیر تریبون‌های داخلی و خارجی وابسته به جریان اصلاح‌طلب، ضمن وارد نمودن هجمه تبلیغاتی، روند تخریبی گسترده‌ای را نسبت به آیت‌الله حسینی همدانی در پیش گرفته‌اند.» هرچند نویسنده به میزان هجمه‌ای که به رئیس یکی از قوای نظام توسط یک مسئول شناخته شده
صورت گرفته-تعمدا- بی‌توجهی می‌کند ولی می‌نویسد: «امروز بلندگوهایی که صاحبان آن جزو وابستگان نامشروع به قدرت و ثروت نیستند، شاید بظاهر شخصیت امام جمعه کرج را نشانه رفته‌اند، اما در ماورای ذهن آنان انتقام از روشنگری‌هایی است که در مقابل با جریان مخرب فساد اقتصادی توسط ایشان صورت گرفته، کینه‌توزی از بصیرت افزایی سید انقلابی است که در پروسه ضد انقلابی نفوذ اجازه عرضه اندام پیدا کرده بود، تقابل با رویکرد آگاه‌سازی نماینده رهبری در استان البرز است که در جریان FATF در پیش گرفته است. و امروز به کمین ترور شخصیتی، حنجره ناطق انقلابی البرز نشسته‌اند تا نقدهای ایشان در باب اولویت‌شناسی‌ها گم شود تا مردم را تحریک کنند که نارضایتی ها از صف گوشت یخی را علیرغم میل باطنی‌شان به پای نظام بنویسند و...» حالا نویسنده توضیح نداده که کدام‌یک از این برچسب‌ها به رئیس مجلس شورای اسلامی می‌خورد. آیا سندی وجود دارد که مطالبه عمومی لغو سخنرانی علی لاریجانی است؟ یا «نفوذ» و «مخالفت با آگاه‌سازی» چه ارتباطی به جایگاه رئیس قوه مقننه دارد؟ چطوری و بر اساس چه معادله‌ای است که باید هجمه علیه رئیس قوه مقننه که با رأی نمایندگان مردم در این جایگاه قرار گرفته، به دلسوزی و انقلابی‌گری وصله زد ولی سوال از هدفِ امام‌جمعه را به «انتقام» و «ترور شخصیت» تعبیر کرد؟
سوال مهم‌تر اینجاست که آیا این یادداشت پراکنده، بازتاب‌دهنده نظر آستان قدس رضوی است و مسئولان این نهاد مذهبی با چنین رویکرد و رفتاری نسبت به مسئولان درجه‌اول نظام موافقند؟ آیا آنها هم روش هجمه و حذف را مطالبه می‌کنند یا این یادداشت، صرفا نظرات نویسنده آن است و نباید برداشت دیگری کرد؟ سایت قدس‌آنلاین در نخستین اقدام پس از رسانه‌ای‌تر شدن این یادداشت،‌ آن را از روی سایت خود برداشت و تمام سرچ‌های این کلمه را هم بست. ولی تا این لحظه، واکنش دیگری نداشته است.

دیدگاه‌های دیگران

ع
علی |
مخالف 0 - 0 موافق
سخنرانی یک عافیت طلب در کرج لغو شده آسمان مه به زمین نیامده و همین هم به آسمان نرفته چرا برخی آقایان عزا گرفته اند؟

تعداد بازدید :  290