شماره ۱۶۱۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن
صفحه را ببند
آشنایی با۵ سریال مهم که در ماه آینده پخش خواهند شد
یورش دوباره ابرقهرمانان به جعبه جادو

بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تلویزیون برای دیدن سریال‌های اَبَرقهرمانی جدید لحظه‌شماری می‌کنند؛ سریال‌هایی مانند «The Umbrella Academy»  از سرویس نتفلیکس و «Doom Patrol»  از دنیای  اَبَرقهرمانی دی‌سی. درحالی‌که هر ماه سریال‌های جدیدی معرفی شده و بینندگان تلویزیون و شبکه‌های استریمینگ، گزینه‌های بی‌شماری برای انتخاب دارند.
سریال «Doom Patrol» داستان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین گروه‌های دنیای  اَبَرقهرمانی دی‌سی را روایت می‌کند: مرد رباتی، مرد منفی، زن انعطاف‌پذیر و جین دیوانه که توسط یک دانشمند امروزی به نام دکتر نایلز کلودر (رئیس) رهبری می‌شوند. هر کدام از این شخصیت‌ها تصادف‌هایی هولناک داشته‌اند که به آنها توانایی‌های خارق‌العاده و فرا انسانی داده، اما همزمان باعث تغییر چهره و زخم‌های بسیار بد در صورت و بدن آنها شده است.
در سریال «Russian Doll» از سرویس نتفلیکس، نادیا می‌میرد و جشن تولد ۳۶ سالگی‌اش را از سر می‌گیرد و این سیکل همچنان ادامه دارد. درواقع او در حلقه‌ای سوررئال از زمان گرفتار شده و برای برون‌رفت از این شرایط باید کاری بکند که حوادث داستان را
تشکیل می‌دهند.
سریال «Whiskey Cavalier» از شبکه ‌ای‌بی‌سی پخش می‌شود. در این سریال بعد از یک شکست عشقی، ویل چیس با اسم رمز «Whiskey Cavalier» و با بازی اسکات فولی باید با یک مامور بدعنق و سختگیر سازمان سیا به نام فرانچسکا «فرانکی» تروبریج با اسم رمز «Fiery Tribune» و با بازی لورن کوهن (بازیگر نقش مگی در سریال «مردگان متحرک») همکاری کند. این دو با هم تیمی از جاسوسان بامزه و گاه احمقی را رهبری می‌کنند که به‌طور مرتب دنیا و یکدیگر را نجات داده و در این مسیر پرفراز و نشیب، داستان‌هایی از رفاقت، عشق و سیاست‌های اداری را تجربه می‌کنند.
اولین فصل از سریال آنتالوژی «Miracle Workers» در یک دنیای شبه‌بهشتی کمدی‌وار می‌گذرد. دانیل ردکلیف، استیو بوشمی، جرالدین ویسواناتان و کاران سونی از بازیگران اصلی این سریال هستند. ردکلیف نقش کریگ را بازی می‌کند، فرشته‌ای دون‌پایه که مسئولیت رسیدگی به دعاهای انسان‌ها را برعهده دارد. بوشمی نیز نقش رئیس او را بازی می‌کند که برای انجام پروژه‌های بعدی خود آماده می‌شود. برای جلوگیری از نابودی زمین، کریگ و دیگر فرشته داستان، الیزا (جرالدین ویسواناتان)، باید به یک دعای ظاهرا غیرقابل مستجاب‌شدن پاسخ دهند:   این‌که دو نفر عاشق یکدیگر شوند. کاران سونی نیز نقش دست راست رئیس را بازی می‌کند.


تعداد بازدید :  283