شماره ۱۶۱۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن
صفحه را ببند
زنبیل

تغییر شرایط خرید ارز در صرافی‌ها
ایسنا| بانک مرکزی امسال تمرکز جدی بر اصلاح نظام بانکی داشته و برخی اقدامات این بانک نشان از آن دارد که بسیاری از تصمیمات اتخاذشده در ماه‌های اخیر، با هدف اصلاح نظام بانکی بوده و این درحالی است که یکی از مهمترین وظیفه‌های این بانک در ماه‌های گذشته، مدیریت بازار ارز بوده است. یکی از این اقدامات، تغییر در شرایط خریدوفروش ارز است؛ به‌طوری که براساس شرایط جدید، صرافی‌های مجاز فقط با ارایه کارت ملی، کارت بانکی و سیم‌کارت همنام با شخص خریدار اقدام به فروش ارز تا سقف ۲هزار یورو به متقاضیان می‌کنند. براین اساس، درصورتی که فردی بخواهد از این صرافی‌ها ارز بخرد، باید مشخصات کامل آن شامل اطلاعات فردی، شماره کارت بانکی و شماره تلفن‌همراه به نام شخص خریدار در سیستم ثبت شود.

نمايش بليت چارتری در سایت‌ها ممنوع شد
فارس| مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی کشوری گفت: «ارایه و نمايش بليت هواپيما به صورت چارتری در سايت‌های فروش بليت ممنوع است.» رضا جعفرزاده در این‌باره گفت: «در راستای سیاست‌های اعلامی از سوی وزیر راه‌وشهرسازی و هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی در مورد عدم فروش پروازها به صورت چارتری به جز مسیرهای کیش، قشم و مناطق نفت‌خیز و همچنین با توجه به سیاست‌های کلی این سازمان مبنی بر عدم ارایه پروازهای چارتری هرگونه ارایه و نمایش بلیت‌ها به صورت چارتری در سایت‌های فروش بلیت تخلف محسوب می‌شود.

توزیع مرغ 9800 تومانی
 در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
ایلنا| مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی مرغ گوشتی ایران گفت: «در غرف سطح شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم مرغ‌های شرکت پشتیبانی امور دام با همان قیمت‌های مصوب 9800 تومان به فروش می‌رسد.» محمد یوسفی در رابطه با شرایط بازار گفت: «بازار مرغ در یک هفته گذشته تغییراتی نداشته و مرغ زنده حدود 9500 تومان است و در غرف سطح شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم مرغ‌های شرکت پشتیبانی امور دام با همان قیمت‌های مصوب 9800 تومان به فروش می‌رسد. قیمت مرغ در میدان بهمن هم 13‌هزار تومان است که در خرده‌فروشی‌ها این قیمت به 14‌هزار تومان می‌رسد. »


تعداد بازدید :  201