شماره ۱۶۲۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ بهمن
صفحه را ببند
تریبون

مائده طهماسبی:  «کارکردن با آقای رفیعی برایم بسیار جذاب بود؛ چون کار با ایشان امری سهل و ممتنع است. یعنی همان‌قدر که آسان به نظر می‌رسد، می‌تواند سخت هم باشد. ایشان تمرین‌های طولانی و مداوم را ترجیح می‌دهد و برخلاف آن‌چه امروز در تئاتر ما اتفاق می‌افتد، وقتی سر تمرین‌های ایشان می‌رفتیم، هر روز 5-4ساعت روی صندلی‌مان می‌چسبیدیم و برای هر صحنه اتودهای مختلفی می‌زدیم.»
 
هوشنگ جاوید: «برخی از هنرمندان موسیقی نواحی ما درجه‌های هنری دارند و عده‌ای از آنها در جهان خوش درخشیدند؛ به مسئولان بگویید می‌خواهند یک فرد بین‌المللی را به جشنواره بیاورید، آیا او آن‌قدر ارزش ندارد که سالن بهتری به او بدهید؟ در اروپا بسیاری از هنرمندان نواحی را در سالن‌های بزرگ جا می‌دهند.»
 
برانکو ایوانکوویچ: «من بارها گفته‌ام و الان تکرار می‌کنم ما فقط و فقط خواهان داوری عادلانه و محترمانه هستیم. من به خاطر همین خواهشی که داشتم، محرومم کردند خودشان بنشینند و آنالیز کنند در اهواز چه اشتباهاتی علیه پرسپولیس رخ داد. همین که در بازی یک‌دقیقه کمتر وقت اضافه گرفته شد، خودش گویای همه چیز است. بروید ببینید چرا پنالتی پیکان در این هفته گرفته نشد و گل اول سپاهان به چه شکلی به ثمر رسید. چطور یک داوری را که در یکی از بازی‌های مهم ما عالی سوت زد، اما کم مانده بود او را سنگ‌باران کنند. این مورد را هم اضافه کنم در پایان نیم‌فصل آنالیزهایی روی داوری‌ها صورت گرفت و خودتان دیدید پرسپولیس بیشترین ضررها را از داوری‌ها کرده است.»
 
مهدی تارتار: «رحمان احمدی مقابل نفت مسجد سلیمان از خودگذشتگی کرد. او با این‌که مصدومیت شدیدی برایش پیش آمد و سرگیجه داشت و حتی دقایقی دید یکی از چشمانش تار شده بود، در زمین ماند و اجازه نداد به خاطر این مصدومیت تعویضش کنیم. همین فداکاری احمدی بود که باعث شد یکی از تعویض‌های ما باقی بماند و بتوانیم فرزاد حاتمی را به زمین بفرستیم و گل تساوی توسط این مهاجم به ثمر برسد. به عبارت بهتر، از خودگذشتگی رحمان باعث شد تا گل تساوی را بزنیم و بازی را واگذار نکنیم. او نماد بارز تعصب و غیرت در تیم ماست و افتخار می‌کنم که چنین بازیکن بزرگی را در تیمم دارم.»


تعداد بازدید :  209