شماره ۱۶۲۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۷ بهمن
صفحه را ببند
تریبون

حمید سوریان:  «ادبیات بهداد تند بود ولی با این وجود در واقعیت ماجرا تغییری به وجود نمی‌آید. بچه‌ها بابت ‏پاداش فوتبالی‌ها ناراحت نیستند. بازیکنان تیم‌ملی فوتبال هم تقصیری ندارند. انتهای ماجرا حقی است که واقعا ‏به خاطرش تلاش کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند و طبیعتا پرداخت می‌شود. دغدغه بهداد سلیمی این است که چرا ‏منهای فوتبال و قهرمان‌هایی که در آوردگاه‌های مهم و بزرگ مثل المپیک افتخارآفرینی کرده‌اند، مورد توجه ‏قرار نمی‌گیرند. صحبت آنها این است که چرا متولی ورزش و در رأس آن وزارت ورزش این نگاه حمایتی و ‏نگاه درستی که نسبت به فوتبال دارند، به رشته‌های دیگر ندارند.» ‏

ساعد سهیلی:   «همکارانم در سریالِ «نهنگ آبى» هر هفته با عشق و تلاش سعى مى‌کنند 60 دقیقه فیلمِ باکیفیت را تحویل شما عزیزان بدهند، اما با تاسف شاهدیم که گاهى 36، 37 یا 38 دقیقه به دست شما می‌رسد!!! از فاصله تدوین تا منزل شما چه کسى 22 دقیقه فیلم را با سلیقه خود، تدوینِ دوباره و سانسور می‌کند؟! من نمی‌دانم ... نمی‌دانم و سخت ناراحتم، هم ناراحتم، هم گله دارم. خواهشا هرکی هست خودش رو معرفی و از این کارش دفاع کند! حداقلش اینه که با اسمتون آشنا می‌شویم و اسمتون رو به جای میثم مولایی (تدوینگر) می‌زنیم. بَده؟»

علیرضا مرزبان:   «جایی که ما هر روز تمرین می‌کنیم و در آن می‌دویم پر از لوله‌های نفت و گاز است، اما این ‏نفت و گاز فقط از مسجدسلیمان رد می‌شود اما هیچ سودی برای مردم این‌جا ندارد. متاسفانه بی‌پولی بیداد می‌کند ‏و کسی نیست تا وضع مالی ما را حل کند. تا این‌جا هر چه چک داده شده چک‌های شخصی بوده و ما به ‏آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌ها و ... بدهکاریم و واقعا شرایط سختی را تحمل می‌کنیم. متاسفانه  نفت ‏مسجدسلیمان به سمت نابودی می‌رود و هیچ‌کس نیست به داد ما برسد.»

وحید تاج:   «شغل من که همان موسیقی است در 15 شهر ممنوع است و با این تفاسیر نمی‌توانم به روی صحنه بروم. همه اینها باعث می‌شود که هنرمند بی‌انگیزه شود.»


تعداد بازدید :  213