شماره ۱۶۲۲ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
تریبون

 پرویز پرستویی:‌ «گناه این بچه‌ها -کودکانی که پدرشان را در حملات تروریستی از دست می‌دهند- چیست که در سن کودکی و نوزادی باید پدرشان را از دست بدهند و تا ابد این خاطره تلخ از پدرشان در قلب کوچک و شکسته‌شان نقش ببندد؟ به امید روزی که ریشه انسان‌کشی در هر کجای جهان نابود بشود و به جایش صلح و دوستی برقرار بشود.»
 
اشکان خورشیدی: «بنده به زبان انگلیسی بابت همه چیز تشکر کردم و گفتم
 .Thank you for everything  این یک تعارف بود؛ وگرنه من از شفر معذرت‌خواهی نکردم. از این جهت تشکر کردم که سرمربی استقلال کنار زمین آرام بود و همکاری کرد. این یک مکالمه عامیانه بود و در جواب خسته نباشید شفر، تشکر کردم. هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد. درباره دژاگه هم معتقدم خطایی بود که چون دو بازیکن نزدیک به هم بودند و ران او با ران بازیکن استقلال برخورد کرد و شدت نداشت، اخطار کفایت می‌کرد.»

غلامعلی حداد عادل: «پدیده انقلاب اسلامی نمی‌تواند از موسیقی بی‌نیاز باشد و به‌ طور طبیعی این موسیقی است که مردم را به وجد و حرکت می‌آورد. این اتفاق هم قبل و هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افتاده است. ما در این چهل ‌سال همیشه با موسیقی سالم انقلابی همراه بوده‌ایم و از این پس هم باید با این نوع موسیقی همراه باشیم؛ زیرا به موسیقی فاخر انقلابی احتیاج داریم.»

سهراب مرادی: «برای خودم هم شوک بزرگی بود که به یک‌باره در اوج بخواهد چنین مصدومیتی برایم رخ دهد. الان هم تنها دغدغه‌ام این است که بتوانم سلامتی‌ام را به دست آورم و ان‌شاءالله دوباره روی تخته وزنه بزنم. جراحی کمر من صددرصد است؛ اما کمیسیون پزشکی تشکیل می‌شود تا درباره زمان جراحی و این‌که زیر نظر چه کسی این اتفاق رخ دهد، تصمیم بگیرد. من همه چیز را برعهده دوستان در فدراسیون پزشکی گذاشتم. نمی‌دانم این عمل جراحی در داخل ایران رخ می‌دهد یا خارج از کشور.»


تعداد بازدید :  273