شماره ۱۶۲۴ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
تریبون

هوشنگ مرادی‌کرمانی: «مخالفان دینی و اخلاقی صادق هدایت شاید درست بگویند، اما در کنار اینها نمی‌گویند که او نویسنده بسیار خوبی هم بوده است. بی‌انصافی زیادی در حق هدایت صورت گرفته است، زیرا ما بلد نیستیم مسائل را درست تحلیل کنیم. فقط فحش می‌دهیم یا بیهوده تمجید می‌کنیم. دشمنان صادق هدایت بیشتر برای ماندگاری او زحمت کشیدند تا دوستان او.»

مرتضی پورعلی‌گنجی: «من بعد از جام‌جهانی ازتیم‌های کان فرانسه و دوسلدورف آلمان، ترابزون ترکیه و  ‏خنک بلژیک پیشنهادهای جدی داشتم، اما نمی‌دانم اسمش را اشتباه بزرگ بگذارم یا ریسک زیاد که باعث شد من ‏تا آخرین لحظه منتظر تیم برایتون بمانم. از قبل درباره حضورم در برایتون با من صحبت کردند و من زیادی ‏منتظر این تیم ماندم و باعث شد تا پیشنهادهای دیگرم را از دست بدهم. می‌توانم بگویم بزرگترین اشتباهم این ‏بود که منتظر برایتون ماندم و به پیشنهادهای دیگر توجه نکردم.‏»

کمال تبریزی: «فیلم‌های کمدی آثار عامه‌پسندی هستند و به اصطلاح جشنواره‌ای نیستند و تقریبا بخش زیادی از فیلم‌های قابل اعتنا و مهم که در اکران ‌سال آینده به نمایش درخواهند آمد، در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی شدند و تعداد فیلم‌های غیرکمدی خوبی که از جشنواره بیرون مانده‌اند و به دلایل مختلف فرصت حضور در جشنواره پیدا نکردند، از تعداد انگشتان دست تجاوز نخواهد کرد.»

فرشاد احمدزاده: «هرکسی در زندگی‌اش اشتباه می‌کند و جوان هستیم. بعضی وقت‌ها آدم در عصبانیت ‏حرف‌هایی می‌زند که نباید بزند. همه می‌دانند وقتی عصبانی هستیم خیلی از ماها چیزهایی می‌گوییم که اصلا در ‏واقعیت آن نیست. شما از تدارکات بگیر تا لیدر باشگاه همه برای پرسپولیس دارند زحمت می‌کشند، همه به ‏پرسپولیس عرق دارند. ولی بعضی وقت‌ها مربی از بازیکن ناراحت می‌شود، لیدر از بازیکن، هوادار از بازیکن ولی ‏خب پیش می‌آید. این همیشه در فوتبال هست و فوتبال هم برای همین است که جذاب است و همیشه در آن ‏وجود دارد‎.»


تعداد بازدید :  267