شماره ۱۶۲۴ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#آزاده_نامداری #رسانه_ملی # کوین_کنستانت #ریخت_و_پاش

انتقادات تندوتیز آزاده نامداری درباره برنامه‌های صداوسیما و به‌خصوص جشنواره تلویزیونی جام‌جم که این روزها زیرنویس‌ها و ‏پیام‌هایش لحظه لحظه تلویزیون را پر کرده؛ در فضای مجازی بسیار خبرساز شده است.
آزاده نامداری این بحث را در اینستاگرام با این پست کلید زد:   «هرچقدر فاصله بگیرم، توی تلویزیون، انتهای الوند، ریشه دوانده‌ام ‏وگاه‌گاهی از دور دلم می‌سوزد، کاش اهل سکوت بودم اما نیستم‎.‎‏ می‌خواهم بدانم رسانه ملی، دانشگاه مردمی چرا این‌طور حقیرانه ‏با مجریانش برخورد می‌کند که هرکدام بیلبوردی با کدی دستشان بگیرند والتماس کنند که ترا به هرچی می‌پرستید به ما رأی ‏بدهید. چرا اقتدار سیمای پرمخاطب سال‌های پیش ومجریانی که حرف‌ها برای گفتن داشتند و دنبال دغدغه جامعه بودند، آن‌قدر پایین ‏آمده که به مردم التماس کنند در ده تا عکس و ویدیو که ترو خدا به ما رأی بدین، چرا فکر نمی‌کنید که اگر مردم شما را بپسندند؛ ‏حتما به شما رأی می‌دهند، چرا آن‌قدر احساس حقارت برفضای رسانه ملی ما حاکم شده؟؟ ازهمکارانم عذر می‌‎خواهم اما بپذیریم از ‏ماست که برماست. این به اصطلاح رقابت را کمی آسوده برگزار کنید بخدا زشته این همه التماس و به هر دری زدن، نمیدانم برای ‏چه»؟ گفته‌ها و به‌عبارت بهتر درد دل‌های آزاده نامداری اما واکنش‌های فراوانی را موجب شد. از این واکنش منفی درباره دورویی حاکم ‏بر مناسبات اجتماعی آغاز می‌کنیم که از سوی کاربران زیادی مورد تأیید قرار گرفته بود: «تا نرفتن جلو دوربین منتقدان. همین‌که ‏رفتن تو جام جم خدارو شکر می‌کنند که فی المثل فلان پوشش را دارند.» برخی دیگر نیز از چنین کامنت‌هایی حمایت کرده بودند: ‏‏«دقیقا از کدوم گذشته خوب صداوسیما حرف می‌زنه؟! یعنی زمان حضور خودش»؟!!‏ جالب این‌که موضع‌گیری افرادی از هر گروه و طیفی علیه گفته‌های نامداری منفی بود، درحالی‌که این مجری تا همین چند وقت ‏پیش از محبوب‌ترین مجریان صداوسیما بود. کاربری دیگر هم به چند نکته متناقض در حرف‌های آزاده نامداری اشاره کرده بود: «‏تلویزیون ایران مجبور است جای هنرمند و موزیسین را با مجری پر کند و بنابراین مجریانش پرحرف و کم‌عقل و مجیزگو و پرمدعا می‌شوند. آزاده نامداری هم یکی از همین ‏مجری‌هاست که برای موفقیت و رشد و بالندگی هیچ راهی جز جدا شدن و مستقل شدن و آزاد شدن ندارد.»

قرارداد کوین کنستانت با تراکتورسازی به حالت تعلیق درآمد؛ اتفاقی که با واکنش‌های تندی از سوی هواداران ‏این تیم تبریزی در فضای مجازی همراه بود. وقتی در روزهای اولیه نقل و انتقالات زمستانی مدیران ‏تراکتورسازی خبر از یک انفجار بمب نقل و انتقالاتی به هواداران خود دادند و سپس بازیکن سابق میلان را به ‏صورت رسمی به استخدام خود درآوردند، همه در انتظار نمایش این بازیکن مشهور در لیگ برتر ایران بودند. ‏کوین کنستانت که در یکی، دو ماه اخیر در تمرینات تراکتورسازی حضور داشت، با آغاز نیم فصل دوم در ترکیب ‏این تیم به میدان نرفت؛ تا این‌که دیروز باشگاه تراکتورسازی رسما از تعلیق قرارداد این مدافع گینه‌ای خبر داد. ‏مدیرعامل تراکتورسازی هم دلیل این اقدام را بیماری کنستانت دانسته و گفته در صورت رفع این بیماری او ‏می‌تواند به جمع سرخپوشان تبریزی بازگردد. جالب این‌که مدیران این باشگاه از نوع بیماری مدافع خارجی خود ‏پرده برنداشتند و همین به ابهام‌های این خرید میلیاردی افزوده‌است. کنستانت با قراردادی سنگین و به مدت ‏‏3.5 فصل به تراکتورسازی پیوسته بود و هواداران این تیم را به حضور یک ستاره امیدوار کرده بود، اما حتی یک ‏دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. برخی از هواداران تراکتورسازی و البته سایر تیم‌ها با قراردادن تصاویری از ‏استقبال گسترده از این بازیکن در فرودگاه هنگام ورودش به تبریز در صفحات مجازی از رویاهای بربادرفته ‏تبریزی‌ها در استفاده از این ستاره سخن به میان آوردند. ‏


تعداد بازدید :  310