شماره ۱۶۳۷ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۵ اسفند
صفحه را ببند
استارت سرخابی‌ها در آسیا با کسب تنها یک امتیاز، مایوس‌کننده بود
یک تساوی تلخ و یک شکست ویرانگر

هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 که با تساوی ذوب آهن در خانه آغاز شده بود، دیروز با رویارویی پرسپولیس- پاختاکور و الدحیل قطر- استقلال پیگیری شد. با اینکه به نظر می رسید سرخابی های پایتخت که روزهای خوبی را در لیگ ایران سپری می کنند، بتوانند نمایش خوبی در گام نخست داشته باشند، هفته نخست برای ایرانی ها بدون برد به پایان رسید.
شاگردان برانکو در ورزشگاه آزادی در شرایطی که حمایت هزاران هوادار را پشت سر خود می دیدند، در همان دقایق نخست روی اشتباهات خود و البته کمک داور شوکه شدند. بیکمانف توانست در موقعیت آفساید گل اول پاختاکور را وارد دروازه پرسپولیس کند، اما کمک داور پرچم نزد تا سرخپوشان عقب بیفتند. در ادامه البته ماریو بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس توانست روی یک ضربه دقیق کار را به تساوی بکشاند، اما نقشه های برانکو برای به دست آوردن 3 امتیاز این مسابقه فایده ای نداشت و تیم ازبکستانی هم باهوش بازی کرد تا بازی با همین نتیجه یک بر یک و توقف خانگی پرسپولیس به پایان برسد.
از سوی دیگر استقلال که یکی از آماده‌ترین تیم‌های این روزهای فوتبال ایران به شمار می‌رود، می‌دانست بازی سختی مقابل الدحیل پرستاره خواهد داشت. با اینکه نیمه اول هر طور بود برای استقلالی‌ها به خیر گذشت، در نیمه دوم تیم قطری هر کاری خواست روی دروازه تیم وینفرد شفر انجام داد.
مهدی بن عطیه، یوسف العربی و عفیف 3 بار دروازه مهدی رحمتی را باز کردند تا استقلال با یک شکست سنگین و تلخ کارش را در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند.


تعداد بازدید :  155