شماره ۱۶۳۸ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۶ اسفند
صفحه را ببند
تریبون

داریوش اسدزاده: «پیشنهادات همیشه بوده و هنوز هم برای بازی به من پیشنهاد می‌شود، اما با توجه به شرایط جسمانی نمی‌توانم و ترجیح می‌دهم که سر کار نروم. ۹۵‌سال از خدا عمر گرفته‌ام و نزدیک به 70‌سال آن را مشغول بازیگری بوده‌ام. به نظرم دیگر بازیگری برای من بس است، زیرا شوق چندانی هم برای بازگشت جلوی دوربین ندارم و این‌طور که بگویم ناراحتم، چون اصلا دلتنگ بازیگری نیستم.»

محمدرضا داورزنی: «تبصره 65‌سال سن و 35‌سال خدمت در قانون جدید مجلس کلا حذف شده است. بهتر است این موضوع را از مسئولان سوال کنید. افراد می‌توانند تا 65‌سال کار کنند به‌خصوص این‌که دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر باشند، مگر این‌که درخواست بازنشستگی کنند. همه در برابر قانون تمکین می‌کنیم و این مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمت است. درنهایت اعضای مجمع هر فدراسیون هستند که باید به افراد رأی دهند که آیا این فرد توانایی این مسئولیت را دارد یا نه. مجمع، تشخیص می‌دهد کدام فرد اصلح‌تر است.»

هانیه توسلی: «هیچگاه علاقه جدی به فلسفه نداشتم اما می‌دانم که این حوزه به ادبیات و روانشناسی ربط دارد، ضمن این‌که به ‌هرحال فیلسوف متفکر جذاب است، چون جهان را با تفکر خود تفسیر می‌کند و نگاهش می‌تواند عمیق باشد. این روزها هویت آدم‌ها با عدم واقعیت آمیخته شده، گویا همه چیز غلوآمیز است درحالی ‌که من فکر می‌کنم اصلا جهان مادی وجود ندارد و در واقع سایه‌ای از واقعیت است.»

رضا مهاجری: «کسانی که برخی حرف‌ها را مطرح می‌کنند، شناختی از ما و عقاید ما ندارند. زمانی که کارم را از شیرین فراز شروع کنم، در ابتدا وضع خوبی نداشت، اما کم‌کم شرایط بهتری پیدا کرد. زمانی که فیروز کریمی در استقلال اهواز حضور داشت، نتیجه خوبی کسب می‌کرد و یادم هست وقتی با شیرین فراز برابر استقلال اهواز بازی کردیم، درشرایطی که نتیجه مهم نبود، با تمام وجود بازی کردیم. شهری که این قدمت را دارد، نیازی به این حرف‌ها نیست و اجازه نمی‌دهد این چیزها وارد شود. نمی‌دانم چرا یکسری دوستان به خودشان اجازه می‌دهند به خاطر مشترک‌بودن دوتیم، یک‌سری بحث‌ها را مطرح کنند. نمی‌توانم اعتقاد قلبی‌ام را کتمان کنم و دوست دارم تراکتورسازی قهرمان این فصل شود و پدیده هم سهمیه لیگ را بگیرد، پدیده‌ای که سه فصل سخت را با آن طی کردم.»


تعداد بازدید :  351