شماره ۱۶۳۹ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۸ اسفند
صفحه را ببند
تیتربازی

غول وزنه‌برداری برگشت
سعید علی‌حسینی که در دو ماه اخیر به خاطر برخی اختلافات با کادرفنی در اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری حاضر نشده بود، از دیروز بار دیگر در تمرینات حاضر شد. این وزنه‌بردار دسته فوق‌سنگین بعد از خداحافظی بهداد سلیمی امید اصلی ایران برای کسب عنوان قوی‌ترین مرد جهان به شمار می‌رود.

درگذشت نخستین زن مجسمه‌ساز حرفه‌ای ایران
لیلیت تریان، مجسمه‌ساز پیشکسوت ایرانی 16 اسفندماه در سن ۸۸سالگی درگذشت. ساخت مجسمه یادبود «مسروب ماشتوتس» (مبدع الفبای ارمنی) و نصب در کلیسای ترمانکچاج تهران، تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی، برپایی نمایشگاه گروهی دانشگاه آزاد اسلامی، عضو هیأت داوری بی‌ینال مجسمه‌سازی تهران، برپایی نمایشگاه‌های متعدد از آثارش ازجمله فعالیت‌های این هنرمند مجسمه‌سازی است.

دورگه بسکتبال در آبادان
مایک رستم‌پور، بازیکن ایرانی-آمریکایی که به تازگی در تیم‌ملی بسکتبال حضور پیدا کرده بود، با عقد قراردادی به نفت آبادان پیوست. رستم‌پور پیش از این در لیگ اسلواکی بازی می‌کرد و قرار است تا پایان فصل برای نفتی‌ها به میدان برود.

تیم برتون با «دامبو»  بازمی‌گردد
انتظار می‌رود «دامبو» جدیدترین فیلم تیم برتون با یک افتتاحیه ۶۰-۵۰‌میلیون دلاری وارد سینماها شود. «دامبو» فیلمی زنده (لایو اکشن) که بر مبنای انیمیشنی محصول‌ سال ۱۹۴۱ به همین نام ساخته شده است. اواخر مارس راهی سینماها می‌شود.


تعداد بازدید :  196