شماره ۱۶۴۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ اسفند
صفحه را ببند
اسطوره تأیید کرد که سه فرزند هم در کوبا دارد
مارادونا افسانه‌ای که تکثیر می‌شود!

دیگو مارادونا، ستاره بزرگ جهان فوتبال پذیرفته که سه فرزند از دو زن در کوبا دارد. او که پیشتر همه ادعاها دراین‌باره را تکذیب کرده بود، قرار است به‌زودی به کوبا برود، تا پس از تست ژنتیک رسما پدری این سه فرزند را بپذیرد.
مارادونا که اکنون ۵۸‌سال دارد، پیشتر همه ادعاها درباره داشتن فرزندی در کوبا یا از زنانی به غیرهمسر رسمی سابقش را انکار کرده بود. اما حالا با پذیرفتن پدری این سه فرزند کوبایی، جمع فرزندان قانونی او به هشت نفر خواهد رسید.  ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا گفته او برای انجام آزمایش دی‌ان‌ای به‌زودی به ‌هاوانا، پایتخت کوبا خواهد رفت و همانجا به‌طور علنی پدری سه فرزند خود را که از دو مادر جداگانه هستند، خواهد پذیرفت.
دیگو مارادونا در خلال سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ به کوبا رفت و در آن‌جا برای درمان اعتیاد به کوکایین بستری شد. در همین ایام او و فیدل کاسترو، رهبر کوبا دوست شدند و پس از آن بود که مارادونا تصویری از فیدل کاسترو را روی پایش خالکوبی کرد. مارادونا هم‌اکنون سرمربی یک تیم فوتبال در مکزیک است.
مارادونا همچنین از هواداران هوگو چاوز، رئیس‌جمهوری ونزوئلا بود، کسی که از او در میرافلورس استقبال کرد. مارادونا پس از این ملاقات مدعی شد با هدف ملاقات با یک مرد بزرگ آمده بود، ولی به جای آن با کسی ملاقات کرده که از آن هم بزرگتر بوده ‌است. «من به چاوز ایمان دارم، من چاویستا هستم. هرچه فیدل می‌کند، هرچه چاوز می‌کند، برای من بهترین است.» او مخالفتش را با آن‌چه امپریالیسم می‌داند، در نشست کشورهای آمریکایی در مار دل پلاتا در ۲۰۰۵ اعلام کرد. او در آن‌جا با پوشیدن تیشرتی با برچسب «بوش را متوقف کنید» و اشاره به بوش به‌عنوان آشغال انسانی با حضور جرج دبلیو بوش در آرژانتین مخالفت کرد.  در ‌سال ۲۰۰۷، او با حضور در برنامه هفتگی تلویزیونی چاوز فراتر رفت و گفت: «من از هر چه از آمریکا می‌آید متنفرم. با تمام توان از آن متنفرم.»


تعداد بازدید :  169