شماره ۱۶۴۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ اسفند
صفحه را ببند
به خاطر خیانت و دروغگویی در مورد خشونت خانوادگی صورت گرفت
شکایت «جانی دپ» از «امبر هرد»

جدایی جانی دپ از امبر هرد یکی از جنجالی‌ترین موارد طلاق در‌ هالیوود در سال‌های اخیر بوده که علاوه بر هزینه‌های مالی برای دپ، نقش زیادی در بیکار شدن و عدم تمایل کارگردانان برای کار با او داشته است و اکنون جانی دپ می‌خواهد این مسأله را از طریق دادگاه پیگیری کند. در شکایتی که جانی دپ در روزهای گذشته علیه امبر هرد ارایه داده، وی را متهم به بدنام کردن خود کرده و بدین ترتیب به خاطر مقاله‌ای که هرد درباره کتک خوردن از دپ نوشته، از او درخواست ۵۰‌میلیون دلار غرامت کرده است؛ زیرا به ادعای دپ این مقاله به قیمت از دست دادن نقش معروف او در مجموعه فیلم‌های «دزدان دریای کارائیب» شده است.
این بازیگر سرشناس که در این مجموعه فیلم‌ها نقش کاپیتان اسپارو را بازی کرده است، یک شکایت ۴۰ صفحه‌ای طویل را علیه همسر سابق خود تقدیم دادگاه کرده است. این شکایت تلاشی است از جانب جانی دپ برای پاک کردن نام خود از اتهام خشونت خانگی علیه همسر و همچنین متهم کردن همسر سابقش به خیانت و این‌که او مقصر اصلی پایان ازدواج ناموفقشان بوده است. در این شکایت که اسناد جدیدی از شاهدان در آن ارایه شده، ادعا شده که امبر هرد برای پیشرفت در حرفه خود و شهرت بیشتر، با همدستی دوستانش داستان ساختگی کتک زده شدن توسط دپ در خانه را مطرح کرده است. همچنین دپ ادعا کرده که علاوه بر دروغ بودن محض این ادعاها، وی داستان را طوری زمانبندی کرده که با اکران فیلم بلاک باستر دپ مطرح شود و بدین ترتیب باعث کاهش فروش این فیلم و از دست رفتن نقش کاپیتان جک اسپارو شده است.
همچنین دپ ۵۵ ساله ادعا می‌کند که امبر هرد در دوران ازدواج به او خیانت کرده و با ایلان ماسک رابطه مخفیانه داشته است. وی همچنین می‌افزاید که هرد ۳۲ ساله با وی با خشونت رفتار کرده و پس از این‌که یک بطری مشروبات الکلی را به سمت دپ پرتاب کرده، وی مجبور شده به خاطر صدمه‌ای که به انگشتش وارد شده، جراحی پیوند انجام دهد. هرد در مقاله اخیر خود در ماه دسامبر که در روزنامه واشنگتن پست و با عنوان «من علیه خشونت جنسی حرف زدم و با خشم فرهنگمان مواجه شدم» هیچ اشاره‌ای به دپ و خشونت خانوادگی او نکرده است.


تعداد بازدید :  271