شماره ۱۶۴۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ اسفند
صفحه را ببند
تریبون

بهروز افخمی: «درباره روایت مرگ جهان پهلوان تختی نمی‌توان با قطعیت گفت که خودکشی کرده است، نه در پیش از انقلاب و نه پس از آن، این حادثه با قطعیت خودکشی مطرح نشده است. از سوی دیگر دست ساواک در زندگی تختی در همه اسناد تاریخی وجود دارد و قابل چشم‌پوشی نیست. این درحالی است که ساواک با محدودیت کاری و اقتصادی برای تختی زندگی را برای او سخت کرده بود و این به خاطر حسادت و محبوبیت تختی بود. کار تا جایی پیش رفت که تختی در مسابقات آخرش حریف تمرینی نداشت و هیچ‌کس جرأت تمرین کردن با او را نداشت.»
 
اکبر اکسیر: «امیدوارم به بهانه‌ فضای مجازی، اینترنت و سایت‌های ادبی بیایند و جلوی نشر کتاب را بگیرند و اصلا آن را حرام اعلام کنند، یا این‌که به داد شاعران و نویسندگان برسند، تا بازار نشر سروسامانی بگیرد.»
 
خداداد عزیزی:  «این‌همه درباره جادوگری گفتیم به کجا رسیده است؟ من چندین‌سال دراین‌باره صحبت ‏کرده‌ام. من هم اگر اعتقاد داشتم، دو تا جادوگر از هند می‌آوردم. یک مرتاضی چیزی به تیمم اضافه می‌کردم که ‏نتیجه بگیرم. البته آنها دنبال جادوگر هندی نمی‌روند و از کالای تولید داخل استفاده می‌کنند. مثلا وقتی مربیان ‏یا یک آدم ناشناس اسم مادر بازیکن را می‌پرسد، شک نکنید آن‌جا جادو جنبل است. آخر من نمی‌فهمم اسم مادر ‏بازیکن چه ربطی به فوتبال دارد؟! این فقط کار جادوگرهاست. البته ما می‌گوییم جادوگر این مربیان می‌گویند آدم ‏هایی با انرژی خارق‌العاده.‏»
 
وینفرد شفر: «همه مردم ایران خوب هستند و با من خوب برخورد می‌کنند. خانواده بیژن طاهری چند بار من را ‏دعوت کرده و رفتار محترمانه‌ای داشتند. من به این رفتارها علاقه دارم. دوست ندارم کسی از پشت به من ‏خنجر بزند. دروغ گفتن را هم دوست ندارم. در آلمان دوستان زیادی دارم که می‌خواهند به تهران بیایند و کل ‏ایران را ببینند. باز هم تأکید می‌کنم من ایران را خیلی دوست دارم و آمدم که استقلالی جدید بسازم. وقتی ‏افرادی بخواهند استقلال را از بین ببرند من به خاطر هواداران هم که شده با آنها می‌جنگم. اگر پرسپولیس و ‏تراکتور خوب بازی کنند برای ما فرقی نمی‌کند ولی ما می‌خواهیم برنده باشیم و هوادارانمان را
 خوشحال کنیم.‏»


تعداد بازدید :  233