شماره ۱۶۴۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ اسفند
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# علیرضا_فغانی # اما_شاید_مهم_نیست ‏# شورجه#سیصدوپنجاه_میلیارد‏ ‏#خندوانه#فرزین_سرکارات

برای هواداران پرسپولیس دیگر مهم نیست که علیرضا فغانی موفق‌ترین داور تاریخ فوتبال ایران بوده است. کسی که فینال تورنمنت‌های بین‌المللی بزرگ فوتبال جهان را سوت زده و در جام‌جهانی اخیر هم مسابقه رده‌بندی را قضاوت کرد. این داور باز هم اشتباهاتی علیه پرسپولیس داشت و حالا مورد هجمه انتقادات شدید هواداران عصبانی این تیم قرار گرفته است. بخشی از توییت‌های قابل انتشار که علیه او منتشر شده است را ببینید و حتما هشتگ او را در فضای مجازی دنبال کنید!
چطوری میشه بهترین داور ایران باشی و دو پنالتی و اخراج را نگیری؟
هوادار برتر فقط هواداری فتاحی و فغانی از حریفای پرسپولیس
چطوری مسابقات بزرگ جهانی رو میدن فغانی قضاوت کنه؟ چرا آن‌قدر تو ایران بد کار می‌کنه؟
دوست دارم بدونم چرا به داوری که نمی‌بینه قضاوت میدن! فقط چون اسمش فغانیه؟
 
پرسپولیس باز هم در لیگ امتیاز از دست داد و هواداران بشدت عصبانی این تیم درحال انتقاد از زمین و زمان هستند. برانکو ایوانکوویچ ما در کنفرانس خبری با انتقاد از عملکرد تیم داوری اعلام کرد فغانی دو پنالتی پرسپولیس را ندید، اما شاید  برخورد توپ به دست مهم نیست.»این اظهارات برانکو خیلی زود به مهمترین هشتگ مورد استفاده هواداران تبدیل شد. آنها با الهام گرفتن از این اظهارات مطالب مهمی درباره شرایط سخت پرسپولیس و تبعیض‌هایی که علیه تیم محبوبشان وجود دارد، منتشر کردند.
یکی از پربازدید‌ترین توییت‌ها با این هشتگ هم به شکلی جامع دلیل ترند شدن آن را نشان می‌دهد:  
حق با برانکو است: #اما_شاید_مهم_نیست
منشا به جای تنبیه تشویق شد، اما شاید مهم نیست
مالکیت تراکتور-ماشین یکی است، اما شاید مهم نیست
قرمزها سه روز یکبار بازی می‌کند، اما شاید مهم نیست
چهار بازی، چهار پنالتی نگرفته، اما شاید مهم نیست
و پشت پرده علیه پرسپولیس‌اند، اما شاید مهم نیست
 
اعلام آغاز پیش‌تولید سریال الف وی‍ژه حضرت موسی (ع) به‌کارگردانی جمال شورجه و بودجه سیصد و پنجاه‌میلیارد تومانی این ‏سریال در فضای مجازی واکنش‌های پرشمار و تندوتیزی را موجب شده است.‏ دیروز وقتی در نشستی رسانه‌ای قرارداد تولید سریال الف وی‍ژه حضرت موسی (ع) به امضا رسید و در گزارشی به بودجه ساخت ‏سریال حضرت موسی(ع) که رقمی معادل سیصد و پنجاه‌میلیارد تومان برآورد شده، اشاره شد؛ این موضوع در فضای مجازی ‏انتقادات پرتعدادی را به‌وجود آورد. ازجمله کاربری که نوشت: « با350‌میلیارد می‌دونین چند تا کار حسابی میشه ساخت؟ آقایی ‏که 350 میلیارد میدی به شورجه؛ فقط بگو این آقا در تمام کارنامه‌اش آیا تونسته فقط یک کار متوسط بسازه، ‏که حالا انتظار داشته باشیم این‌بار استثنا باشه»؟
 
حضور سوال‌برانگیز فرزین سرکارات در برنامه خندوانه در فضای مجازی جنجال به‌پا کرد. خندوانه که چندی پیش با دعوت از دکتر مسعود صابری که درنهایت به رپرتاژ آگهی برای کنسرت او معروف شد مورد انتقادات ‏و اعتراضات پرشماری قرار گرفته بود؛ یک‌بار دیگر برنامه‌ای رپرتاژ مانند برگزار کرد و این‌بار از دکتر فرزین سرکارات برای ‏حضور در برنامه دعوت کرد. فرزین سرکارات جراح پلاستیکی است که به‌گفته رسانه‌ها «خود را برای انتخابات آتی انجمن ‏دندانپزشکی ایران آماده می‌کند» و از این‌رو خندوانه به استفاده تبلیغاتی از آنتن متهم شد. دکتر سرکارات که همسر شیلا خداداد، ‏یکی از مدعوین هفته‌های گذشته این برنامه بوده، در برنامه پخش‌شده برای خود سنگ‌تمام گذاشت تا خیلی‌ها در محافل رسانه‌ای و ‏فضای مجازی به این امر واکنش نشان دهند. ازجمله کاربری که نوشت: «حضور رپرتاژی فرزین سرکارات در خندوانه اوج ‏انحطاط بود. اول تقلب توی انتخاب برنامه برتر‎.‎‏ بعد تقلب تو مسابقه برنده باش. حالا هم میهمان خندوانه شوهر شیلا خداداده که ‏درآستانه انتخابات انجمن دندانپزشکی از رسانه ملی استفاده تبلیغاتی میکنه». یا: «هر دم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از ‏تازه‌تری می‌رسد. ببین برای استفاده تبلیغاتی چه‌ها که نمی‌کنن! در صداوسیما جراح پلاستیک آورده‌اند و چهره نشانش می‌دهند تا ‏تحلیل کند که کجایشان خوب است و کجا نیاز به عمل دارد. جل‌الخالق!‏»


تعداد بازدید :  241