شماره ۱۶۴۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ اسفند
صفحه را ببند
تیتربازی

تیزر فصل پایانی «بازی تاج و تخت» رکورد زد
تیزر فصل پایانی «بازی تاج و تخت» در ۲۴ساعت اول پس از انتشار ۸۱‌میلیون‌بار دیده شد.درحالی که پخش فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت» قرار است از ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) آغاز شود، اولین تیزر این فصل که هفته گذشته رونمایی شد، رکورد تعداد بیننده را شکست و مدیران شبکه اچ‌بی‌او را امیدوار کرد.

محمدصادق رنجکشان مدیر تئاتر شهرزاد شد
مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد تغییر کرد و محمدصادق رنجکشان در مقام مدیر و مشاور ارشد، این مسئولیت را برعهده گرفته است. رنجکشان این ماه‌ها با ارایه آثار هنری که با اقبال مردمی روبه‌رو شده، به تیتر رسانه‌ها بدل شده است.

پادوانی بالاخره پول گرفت
لئوناردو پادوانی بازیکن فصل گذشته تیم استقلال مدتی پیش تهران را به مقصد برزیل ترک کرد و درمان خود را در کشورش ادامه داد. او که گلایه‌هایی مطرح کرده بود، درنهایت استقلالی‌ها را مجاب کرد تا طی یکی دو روز اخیر مبلغی را به حساب این بازیکن حواله کنند.

کاناوارو، جانشین لیپی در چین
بعد از کناررفتن مارچلو لیپی از هدایت تیم‌ملی چین، این تیم اکنون بدون سرمربی است و قرار است در این دو دیدار، فابیو کاناوارو به‌عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌ملی چین بنشیند. او اکنون سرمربی گوانگژو است و قرار است به صورت همزمان هدایت تیم‌ملی چین را برعهده داشته باشد.

 


تعداد بازدید :  202