شماره ۱۶۴۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ اسفند
صفحه را ببند
ابر و باد و مه و خورشید و فلک علیه نایب‌قهرمان آسیا
پرسپولیس از کولاک فرار کرد، اسیر پرواز شد!

شهروند| پرسپولیسی‌ها در شرایطی امروز برای دیدار حساس با السد قطر راهی دوحه می‌شوند که تیم برانکو اوضاع خوبی ندارد. یک بازی بدون برد دیگر خارج از خانه، پرسپولیسی‌ها را در راه کسب سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر نگران کرده و آنها رقبای سرسختی را پشت سر خود می‌بینند. از سوی دیگر، برخی حوادث و اتفاقات هم به ضرر سرخپوشان بوده و باعث
 شده است آنها با خستگی تمام راهی قطر شوند. بعد از یک بازی سخت و طاقت‌فرسا زیر بارش باران در قائمشهر، کاروان پرسپولیس در راه بازگشت از شمال در جاده فیروزکوه در کولاک گیر افتاد و ساعت‌ها طول کشید تا بامداد شنبه به تهران برسد. شاگردان برانکو که دو روز دیگر باید مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های آسیا به میدان بروند، فرصت ریکاوری مناسب بعد از دیدار با نساجی را هم از دست دادند و حالا با بدن‌هایی خسته به استقبال بازی با یاران ژاوی می‌روند. مصدومیت‌های پی‌در‌پی هم یکی دیگر از دردسرهای اصلی این روزهای برانکو به حساب می‌آید.
مهدی ترابی، جدیدترین بازیکن آسیب‌دیده پرسپولیس به‌شمار می‌رود که گفته می‌شود شانسی برای بازی برابر السد ندارد. برنامه‌ریزی فشرده سازمان لیگ برای پرسپولیس که از ابتدای این فصل لیگ‌ برتر و با توجه به صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 تاکنون تداوم داشته، صدای اعتراض برانکو را بلند کرده است؛ این‌که این تیم با حداقل امکانات مجبور است هر سه یا چهار روز یک‌بار برابر حریفان سرسخت داخلی و خارجی خود به میدان برود. پرسپولیس در شرایطی بامداد شنبه در کولاک جاده فیروزکوه گیر افتاده بود که رقبای آسیایی‌اش با استراحت کافی و بالاترین امکانات خودشان را برای بازی‌های حساس لیگ قهرمانان آماده می‌کنند. باید دید برانکو و تیمش از دوره‌ای فشرده که هر چه برایشان جلوتر می‌رود، سخت‌تر هم می‌شود، جان سالم به در می‌برند یا این برنامه‌ریزی به قیمت از دست‌دادن هر دو جام برای آنها تمام خواهد شد.


تعداد بازدید :  250