شماره ۱۶۴۰ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ اسفند
صفحه را ببند
همیشه شعبون، این‌بار رمضون

وحید میرزایی طنزنویس

از آنجایی که خوشبختانه در آستانه‌ سال جدید با همت مسئولان ثبات بر اقتصاد و فرهنگ کشور ایجاد شده و شرایط کشور کاملا نرمال و در وضع خوبیست، در مطلب امروز به اجبار به خبرهایی که ظاهرا از اهمیت کمتری برخوردار است و در خبرها توجه کمتری به آنها شده، می‌پردازیم:  
 مصباحی‌مقدم، نماینده مجلس درمصاحبه‌ای گفت: «اروپایی‌ها بدانند ما بچه نیستیم. اگر فکر می‌کنید که ما بچه هستیم، باید بدانید که ما عاقل‌تر از شما هستیم.» یکی دیگر از مسئولان هم در ادامه درباره روابط بین ملت‌ها افزود: «خودتون بچه هستید با اون اسباب‌بازی‌های زشتتون. تازه بابای من ماشینش از مال بابای تو بزرگتره. حالا که این‌طوری شد، دخترا موشن مثل خرگوشن. زشت هم خودتی خودتی خودتی... اصلا  آینه...آینه...»
چین واردات دانه‌های خام روغنی یک شرکت کانادایی به دلیل پیداشدن آفت در آن را ممنوع کرد. متاسفانه دولتمردان و مسئولان چین زیادی حساس هستند؛ چراکه کشور ما سالیانه از شیر مورچه نر تا پشمک   چینی را از کشور چین وارد می‌کند اما به خاطر رابطه صرفا دوستی و جاست فرندی بین ایران و چین صدایش درنمی‌آید. الان خوب است ما هم بگوییم عسل خوانسار چینی که صادر کردید، تویش بخش انتهایی زنبور جا مانده بود؟ یا بگوییم میرزا قاسمی شمال چین که وارد کردید، سیرش کم بود؟
«وزارت نیرو اعلام کرد در ‌سال برنامه‌ای برای رصد مشترکان پرمصرف دارد.» با انجام این کار در ‌سال آینده با همت و دلسوزی مسئولان دیگر هیچ چیزی نیست که توسط آنان رصد نشود. در واقع این برق مصرفی آخرین موردی بود که هنوز توسط مسئولان رصد نشده بود، وگرنه ملت عزیز همین لحظه اگر کوچکترین احساس مشکلی هم بکنند، مسئولان با چشم و گوشی تیز از آن با خبر می‌شوند، چه برسد به این‌که متاسفانه برخی از مردم ناآگاه، خواسته یا ناخواسته برای بهبود معیشت‌شان اعتراضی بکنند یا خدایی‌نکرده کنسرتی، چیزی بروند.
و در آخرین خبر، حناچی شهردار تهران گفت: «تهران بدون همراهی مردم رنگ نمی‌گیرد.» اما نگفت دقیقا چه رنگی مدنظر شهردار است؛ چراکه در این چند‌سال تهران خیلی رنگی به خود ندیده است.


تعداد بازدید :  205