شماره ۱۶۴۱ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ اسفند
صفحه را ببند
تریبون

محسن شریفیان: ساز نی‌انبان در کشورهای دیگر نمونه‌های بسیار دارد و از طرفداران بسیاری برخوردار است. جامعه جهانی نی‌انبان در انگلستان تاریخ این روز را انتخاب کرده و اهالی موسیقی در این کشور تلاش دارند این مناسبت را با کیفیت و پررنگ برگزار کنند. ما نیز در ایران برای همراهی نوازندگان و پاس‌داشتن این روز از چهار‌سال پیش تصمیم گرفتیم که این مناسبت را برگزار کنیم.

مهدی تاج:  «ما یک فیفا دی‌ماه پیش‌رو داریم که در آن زمان با سرمربی جدید کار نخواهیم کرد و ممکن است این فرصت به لیگ داده شود. مثل برخی از تیم‌های آسیایی که این کار را انجام دادند تا تیم‌هایشان در لیگ قهرمانان آسیا تحت فشار قرار نداشته باشند. البته گزینه‌هایی برای تیم‌ملی مطرح شده که هیچ‌کدام نهایی نشده است. به دو دلیل هم نمی‌توانم نام‌ها را مطرح کنم. وقتی اسمی برده می‌شود موجب افزایش قیمت آن مربی می‌شود و در مجموع ممکن است اتفاقات و اظهارنظراتی رخ دهد که این روند را خراب کند. ضمن این‌که ما هیچ گزینه داخلی برای نیمکت تیم‌ملی نداریم.»

بهروز غریب‌پور:  اپرای «عشق» تا هفته پایانی اسفند در تالار فردوسی روی صحنه است. همچنین رایزنی‌هایی برای اجرای اپرای «مولوی» در فروردین‌ماه ‌سال ۹۸ در شهر مشهد شده است که درصورت قطعی‌شدن برنامه، این اپرای عروسکی را در مشهد اجرا خواهیم کرد. اپرای «خیام» برای حضور در فستیوالی جهانی در کشور رومانی دعوت شده که حضور این اپرا در فستیوال مدنظر قطعی شده است و نخستین حضور بین‌المللی گروه تئاتر «آران» در ‌سال ۹۸ در کشور رومانی خواهد بود.


تعداد بازدید :  171