شماره ۱۶۴۲ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۱ اسفند
صفحه را ببند
تریبون

کسی که تهمت بزند را حلال نمی‌کنم
صادق آملی ‌لاریجانی، رئیس سابق قوه‌قضائیه: «گاهی دشمن بیرونی و جاهل درونی مشکل ایجاد می‌کند. دشمن شایعه کرد دختر رئیس قوه‌قضائیه جاسوس است. صبیه ما می‌رفت و می‌گفتند شما از زندان آزاد شدید. عزیزی از ما حلالیت طلبید، من گفتم عهد کردم از کسی که تهمت بزند، نمی‌گذرم و کسی را هم که حرف ناحقی را شنید ولی دفاع نکرد، حلال نخواهم کرد. »

دولت آماده کمک به قوه‌قضائیه  
حسام ‌الدین آشنا،  مشاور رئیس‌جمهوری: اعتماد مقام معظم رهبری به حجت‌الاسلام رئیسی در حدی است که مسئولیت سنگین قوه‌قضائیه را به ایشان واگذار کرده‌اند و این میزان از اعتماد رهبری به‌طور طبیعی برای دولت هم حجیت دارد و دولت هم، آمادگی کامل را برای کمک به قوه‌قضائیه در بسط عدالت، حقوق عمومی و در مواجهه با فساد و تعارض منافع دارد. (باشگاه خبرنگاران)

عیدی به بدحساب‌ها
سردار کمال‌ هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور کشورگفت: «به تمامی نیرو‌های راهور ابلاغ شده است از ۲۸ اسفند هیچ خودرویی دارای جریمه بالای یک‌میلیون تومان در جاده‌ها توقیف نشود، (صدا و سیما)

میوه و تره‌بار به جای آجیل
مدیر عامل سازمان میادین میوه و  تره‌بار شهر تهران: «با وجودی که برخی اصناف مانند آجیل ‌فروش‌ها و شیرینی‌فروش‌ها اعلام کرده‌اند میزان فروش آنها ۴۰ تا ۶۰‌درصد در آستانه نوروز کاهش یافته است، میادین میوه و تره‌بار با رونق مواجهند و حتی میزان فروش این میادین، امسال ۳۰‌درصد نسبت به ‌سال گذشته بیشتر شده است.»


تعداد بازدید :  293