شماره ۱۶۴۳ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ اسفند
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# زیزو #رئال_مادرید #عادل_تلویزیون # فیلم_های_نفروش #گام_های_شیدایی # منیژه_حکمت #مردم_گرسنه #دزد

بازگشت زین‌الدین زیدان به رئال‌مادرید بازتاب گسترده‌ای در توییتر و اینستاگرام داشت. بسیاری از طرفداران فوتبال و به‌خصوص هواداران رئال از بازگشت زیزو به این تیم ابراز خوشحالی کردند. هواداران رئال که تیم‌شان امسال نتایج خوبی نگرفته، امیدوارند با بازگشت زیدان بتوانند به دوران طلایی گذشته برگردند و بار دیگر افتخار‌آفرینی کنند. در این بین کری‌خوانی‌های جالبی میان هواداران رئال و بارسا در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته، همچنین مرور ویدیوهایی از افتخارات زیدان در دوران گذشته هدایت رئال‌مادرید حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

بیانیه‌ای که سازمان لیگ روز گذشته علیه عادل فردوسی‌پور صادر کرد و در آن آورده بود که تهیه‌کننده نود اطلاعات کافی ندارد و بابت اشتباهاتش باید عذرخواهی کند، با واکنش طرفداران این مجری محبوب مواجه شده است. هواداران نود و فردوسی‌پور با هشتگ «عادل تلویزیون» او را تنها مجری‌ای دانستند که از حقیقت‌ها دفاع می‌کند و به همین خاطر مسئولان صداوسیما و البته فدراسیون‌نشینان قصد براندازی او و برنامه‌اش را دارند. اتفاقی که به عقیده بسیاری از کاربران به واسطه پشتوانه مردمی فردوسی‌پور رخ نخواهد داد.

اعلام لیست فیلم‌های شکست‌خورده امسال در رسانه‌ها بازتاب حیرت‌انگیزی در فضای هنری داشت؛ به‌خصوص فیلم‌هایی که کمتر از ۵۰ میلیون تومان فروش کردند.
در گزارشی که در مورد کم‌فروش‌ترین فیلم‌های سال رسانه‌ای شد، نام فیلم‌های «چراغ‌های ناتمام» با فروش  ۴۴ میلیون تومان، «اسکی‌باز» با فروش ۳۶ میلیون تومان، «بهشت گمشده» با فروش 33 میلیون تومان، «قرارمون پارک شهر» با فروش 20 میلیون تومان، «دایان» با فروش 3 میلیون تومان و «گام‌های شیدایی» با فروش 3 میلیون و 500 هزار تومان دیده می‌شود.
انتشار این فهرست در فضای مجازی انتقادات تندوتیزی را از هدردادن سرمایه به بار آورده است؛ به‌خصوص که بیشتر این فیلم‌ها با بودجه دولتی ساخته شده‌اند. این انتقاد البته درباره فیلم «گام‌های شیدایی» بیشتر مصداق می‌یابد؛ فیلمی که به گفته بسیاری از کاربران «لابد می‌خواهند بگویند چرا از ما حمایت نمی‌کنید»؟
کاربری البته به زمانی اندکی دورتر نیز نگریسته بود: «دو سال بعد کارگردان این فیلم مصاحبه می‌‎کنه و می‌گه سینما فلان شده و بهمان شده و به منی که می‌خوام فیلم دردمند بسازم، کمکی نمی‌شه»!

روایت منیژه حکمت از دزد گرسنه‌ای که جلوی خانه سینما به ماشینش زد، واکنش‌های پرشماری را موجب شده است.
این کارگردان سینما از سرقت عجیب وسایل داخل خودرویش خبر داد و نوشت: «جلوی در خانه سینما ماشینم رو دزد زد، مقداری خرید کرده بودم در رو شکونده و خوراکی‌ها رو برده بود فقط مواد غذایی را.  ضبط ماشین و بقیه اقلام ماشین را دست نزده بود. پلیس اومد و دوستان همگی متفق گفتند دزد نبوده فقط گرسنه بوده، منم گفتم نوش جونش و اومدم.»
نوشته‌ای دردناک که همدلی بسیاری را به‌ وجود آورد. کاربران بسیاری در واکنش به نوشته منیژه حکمت با استفاده از هشتگ‌های دزد و مردم گرسنه به ذکر خاطرات شخصی‌شان از موارد مشابه پرداختند.

 


تعداد بازدید :  332