شماره ۱۶۴۶ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ اسفند
صفحه را ببند
ارائه خدمات پایدار آبفا مستلزم حفاظت و نگهداری بهینه از تاسیسات است

اصفهان-راعی
رئیس گروه مطالعات آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت:برخی از  کارشناسان دفتر فنی و مهندسی و مشاورین از  ايستگاه هاي پمپاژ آب ارغوانيه، سيان و کوهپایه بازدید کردند این پروژه به منظور طراحی به روز در  امربهسازی و ارتقاء تاسیسات  در دستور کار قرار گرفت.
سعید شمسایی با بیان اینکه بیش از ۵۰ سال از فعالیت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان می گذرد عنوان کرد: بعضا بیش از نیم قرن از عمر برخی از تاسیسات آبفا در استان اصفهان می گذرد که کارشناسان و مشاورین با بازدید از این تاسیسات درصدد بازنگری در طراحی تاسیسات با هدف افزایش بهره وری بر می آیند. وی افزود:در میان بازدیدکنندگان هنوز هستند افرادی که چگونگی کارکرد تاسیسات را از نزدیک مشاهده نکردند در حالی که با مشاهده  چگونگی فعالیت دستگاهها و تجهیزات بیش از پیش به راههای  بهبود فرایند این ماشین آلات پی می برند.  
رئیس گروه مطالعات آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به گستردگی خدمات آبفا در سطح استان تصریح کرد:هم اکنون بیش از ۴ میلیون نفر در استان از آب شرب سالم بهداشتی برخوردار هستند و نیز حدود ۳ میلیون نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.
شمسایی اعلام کرد: با توجه به گستردگی خدمات آبفا ،نگهداری و حفاظت از تاسیسات نقش بسزایی در تداوم ارائه خدمات پایداربه مشترکین دارد بر این اساس مسئولان امر با هدف بهبود فرایند ارائه خدمات، زمینه آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان را با نحو کارکرد تاسیسات فراهم نمودند.   

 


تعداد بازدید :  234