شماره ۱۶۴۹ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين
صفحه را ببند
تریبون

 مهدی تاج: «دو سرمربی برای تیم‌ملی نهایی شده است و درباره انتخاب سرمربی تعجیل نداریم. فکر می‌کنیم در قرارداد قبلی مواردی را ندیده بودیم، به‌طور مثال قبلا در قرارداد گفته بودیم که سرمربی تیم‌ملی می‌تواند درباره مسائل فنی هر صحبتی انجام دهد، ولی این موضوع محل اختلاف رئیس فدراسیون و سرمربی بود که سرمربی تیم‌ملی درباره سرمربی یک باشگاه صحبت می‌کند، آیا فنی است یا در حوزه فنی نیست، این امر را نشکافته بودیم و دراین‌باره مرزبندی نکرده بودیم. همه این موارد را در قرارداد جدید ندیده بودیم؛ انتخاب سرمربی تیم‌ملی به بخش نهایی رسیده و اروپایی است.»

 علیرضا نجف‌زاده: «فیلمسازی، کاری گروهی است؛ قطعا اگر کاری موفق می‌شود، تیم خوب پشت آن بوده است. در ساخت این کار من سعی کرده‌ام از آورده‌هایم استفاده کنم. حضور آقای لطیفی نیز به این دلیل بود که کار نوروزی بود و نیاز بود حداقل این اعتماد جلب شود که این باکس در اختیار من گذاشته شود و به‌عنوان مشاور در خدمت ایشان باشیم و هر جا که نیاز باشد از نظرات‌شان استفاده کنیم. تلاش کرده‌ایم این فضای طنز، فضای شیرینی باشد و حال مخاطب خوب شود، اما به‌هرحال قصه ما این نیست که بخواهیم به هر قیمتی مخاطب را بخندانیم. بیشتر کار ما کمدی موقعیت است و کمتر به سمت کمدی کلامی رفته‌ایم و امیدواریم در هدفی که داشته‌ایم، موفق باشیم.»

 علیرضا زاکانی در توییتی نسبت به رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد واکنش نشان داد. علیرضا زاکانی در حساب توییتر خود نوشته:   «احمدی‌نژاد: کسانی که به بنده ایراد می‌گیرند، چرا آقای مرتضوی را به دولت راه دادید، آیا یک بار به دستگاه قضائی گفته‌اند که چرا او را دادستان منصوب کردید و این‌قدر قدرت دادید؟ این از نکات جالب توجه تاریخ معاصر ما محسوب می‌شود. احمدی‌نژاد لاقل ذره‌ای انصاف و صداقت داشت، خوب بود.»

 


تعداد بازدید :  147