شماره ۱۶۴۹ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين
صفحه را ببند
خبرهای کوتاه

  شورای‌عالی بیمه برای ‌سال آینده نرخ حق بیمه شخص ثالث برای همه وسایل نقلیه را ۱۵‌درصد افزایش داد. با توجه به این‌که در قانون فوق‌الذکر، جبران کسری پوشش بیمه‌نامه شخص ثالث در بخش تعهدات بدنی که ناشی از افزایش مبلغ ریالی دیه باشد، برعهده صندوق تامین خسارت‌های بدنی قرار گرفته، بنابراین اخذ الحاقیه افزایش تعهدات بدنی بیمه شخص ثالث برای تمامی بیمه‌نامه‌های صادره قبلی منتفی است. با این حال، در صورتی که بیمه‌گذاران برای جبران خسارت‌های مالی تقاضای افزایش تعهدات مالی را داشته باشند، شرکت‌های بیمه مکلفند با اخذ حق بیمه مربوط، نسبت به صدور الحاقیه افزایش تعهدات مالی بیمه شخص ثالث اقدام کنند. (ایسنا)
  بهبود اوضاع مملکت و رفع مشکلات اقتصادی، مهمترین آرزوی مردم ایران برای ‌سال ۱۳۹۸ است. طبق نتایج نظرسنجی ملی اسفندماه؛ سه آرزوی مهم مردم ایران برای‌ سال آینده عبارتند از:   بهبود اوضاع مملکت و رفع مشکلات اقتصادی، داشتن سلامتی و نداشتن آرزو. (ایسپا)
  بنا بر اعلام دفتر نخست‌وزیر عراق، امروز در کشور همسایه هم تعطیل رسمی است. با توجه این‌که جمعه و شنبه نیز تعطیلات آخر هفته در عراق است، عملا تعطیلات نوروز امسال در عراق سه روز خواهد بود. بسیاری از استان‌های مختلف عراق به‌ویژه در شمال این کشور نیز پیشتر با استفاده از اختیارات استانی خود و به مناسبت نوروز یک تا چند روز تعطیل رسمی اعلام کرده بودند. (انتخاب)


تعداد بازدید :  119