شماره ۱۶۴۹ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين
صفحه را ببند
کی چی گفت؟

 کتایون ریاحی با حضور در سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: «من به بازیگری مثل آنجلینا جولی به واسطه فعالیت‌های اجتماعی و کارهایی که کرده، علاقه دارم و برای او احترام زیادی قائلم؛ اما این‌که چقدر در ایران از این جنس فعالیت‌های هنرمندان استقبال می‌شود، هنوز مشخص نیست.»
 محمدرضا گلزار درباره شایعات مبنی بر ارتباطش با ساره بیات گفت: «هیچ چیز خاصی نیست. هیچ موردی. حتی اندک. خیال‌تان راحت باشد.»
 عماد طالب‌زاده در پی ادعای علی‌شمس (خواننده رپ) درباره زیرمیزی گرفتن علی اوجی از خواننده‌ها برای بردن آنها به برنامه «دورهمی» گفت: «کاشکی بیایم توی ‌سال جدید بدون دشمنی و کینه ادامه بدیم. کاشکی به این راحتی گناه کسی رو نشوریم.»
 افسانه پاکرو گفت: «من هنوز عاشق نشده‌ام. قبول دارم که عجیب است، ولی شاید فرصتش پیش نیامده. خودم فرصتش را نداده‌ام. بگذارید این‌طور بگویم که تا به حال هیچ‌کسی به دلم ننشسته است.»
 بهزاد فراهانی خطاب به سلبریتی‌های سینمایی فعال در تئاتر گفت: «فکر می‌کنی بازار تئاتر را قوام می‌بخشی؟ نه. مخاطبان نمی‌آیند تا از محتوای تئاتر، تأثیر مثبت بگیرند. می‌آیند تو را ببینند که چقدر خوشگلی و چه چشم‌های مشنگی داری.»
 نگین صدق‌گویا گفت: «یک بار صفحه اینستاگرام من هک شده بود، در همان زمان بسیاری با من تماس می‌گرفتند و پیشنهاد خرید پیج ۱۰‌میلیون فالووری می‌دادند.»
 حامد همایون گفت: «تصویری که از من در کنار حمید هیراد و بهنام بانی در کنار برخی خواننده‌های قدیمی با کپشن «چی بودند؛ چی شدند» منتشر شده، به نظر من شوخی نیست و یک مدل بی‌احترامی است.»
 امین حیایی درباره شایعه اختلافش با محمدرضا گلزار گفت:   «شاید عده‌ای دوست نداشتند موفقیت من و رضا گلزار را با هم ببینند.»


تعداد بازدید :  170