شماره ۱۶۴۹ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين
صفحه را ببند
ضرورت برنامه‌ریزی و همت برای نیل به آرمان‌های انقلاب منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب

| حجت‌الاسلام‌والمسلمين معزي|   نماينده ولي‌فقيه در هلال‌احمر|

فصل بهار، هنگامه رستاخیزِ زمین، زمان دمیدنِ نفحه بیداری بر جسم خواب‌آلود خاک، سرآغاز جریان زندگی در رگ‌های طبیعت و موسم نوزایی بیشه‌ها و مرغزارها است.
در این هنگامه، باد صبا همگان را به جشن بزرگ رویش و بالندگی فرا می‌خواند؛ خورشید تابان با پرتو مهر خویش، به مادر زمین جان و زندگی می‌بخشد، زمین فرش هزارنقش دشت و دمن به زیر پای میهمانان پهن می‌کند، مرغان خوش‌الحان ساز و آوای دلنشین سر می‌دهند، طبیعت سخاوتمندانه سفره نعمت برای هر جنبنده‌ای می‌گستراند، درختان سایه سار روح‌انگیز و جانفزای خود را بر سر زمینیان می‌گشایند، و جویبارهای جوشان و خروشان دل‌های خسته از سختی و سرمای زمستان را از آب نوشین و گوارا سرشار می‌کنند.
به راستی که آفرینش و نوزایی دمادم زمین و زمان چه هنگامه‌ای است. دریغا که جان‌های آگاه و دل‌های روشن‌بین از این همه آیه و نشانه‌های درخشان عبرت نیندوزند و درس نیاموزند، و رسم فداکاری و جان‌بخشی، سخاوت و بخشایش، همنوایی و فروتنی، ایثار و ازخودگذشتگی، محبت و نوع‌دوستی فرانگیرند.
‌سال ۹۷ جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بود. چهل‌سال است که جمهوری اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های مقدس عدالت، آزادی و استقلال گام برمی‌دارد. گرچه بخشی از راه را پیموده‌ایم، اما هنوز تا رسیدن به قله آرمان‌ها فاصله بسیار است. باید کمر همت ببندیم و عزم‌ها را جزم کنیم تا در گام دوم، آنچنان که در بیانیه پرمغز و خطیر مقام معظم رهبری ترسیم شده است، بیش از پیش برای نیل به آرمان‌های انقلاب برنامه‌ریزی و کوشش کنیم و با امید و اتکای به قدرت لایزال الهی و پشتگرمی به توان و تلاش جوانان این مرزوبوم و همراهی و همگامی ملت شریف ایران، یقین بداریم که فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی به‌ویژه از سوی آمریکای جهان‌خوار، ناکام خواهد ماند و سرانجام به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دست خواهیم یافت.
نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ که متقارن با میلاد فرخنده و خجسته حضرت مولای متقیان امیرمومنان علی بن ابی طالب علیه‌السلام است را به رهبر عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، مدیران، کارکنان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران  و هم‌میهنان ارجمند و بزرگوار تبریک و شادباش می‌گوید و از آستان خدای بزرگ سالی لبریز از کامیابی، تندرستی، پرباری، سربلندی و پیروزی را برای مردم شریف ایران آرزو می‌نماید.
جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که همنوا و همراه با رمز و راز آفرینش به هنگام نوروز، همواره در طول سال، آیین مهرورزی، فداکاری، همیاری و خدمتگزاری به مردم را ممارست می‌کند. کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اجرای برنامه‌های ویژه نوروز، در این ایام بیش از پیش به امدادونجات و خدمتگزاری به هموطنان عزیز اهتمام می‌ورزند.


تعداد بازدید :  145