شماره ۱۶۵۰ | ۱۳۹۸ جمعه ۲ فروردين
صفحه را ببند
بازدید نوروزی رئیس‌جمهوری از پایگاه امدادونجات هلال‌احمر در چیتگر
روحانی به کمپین بهرفت پیوست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در نخستین روز عید نوروز با حضور در پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر در چیتگر با امدادگران و جوانان داوطلب دیدار و خدمات نوروزی هلال‌احمر را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ روحانی در نخستین ساعات صبحگاهی‌ سال جدید به پایگاه امدادونجات چیتگر در مسیر پرتردد تهران به کرج آمد و از نزدیک خدمات مختلف هلال‌احمر در طول ایام طرح نوروزی را مرور کرد.
دکتر علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز که به همراه مدیران ارشد جمعیت، رئیس‌جمهوری را همراهی می‌کرد، در این بازدید گزارش‌هایی از ارتقای توان لجستیکی، امداد هوایی، پایگاه‌های ثابت و سیار و خدمات مختلف فرهنگی و اجتماعی هلال‌احمر در قالب طرح ملی امدادونجات نوروزی و طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ارایه داد.
رئیس جمهوری در این بازدید با امضای میثاق‌نامه طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) به این کمپین سراسری که در راستای پیشگیری از تصادفات و سوانح جاده‌ای در جریان است، پیوست.در این دیدار که جمعی از امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر حضور داشتند، روحانی از خدمات داوطلبانه و شبانه‌روزی در طرح‌های نوروزی هلال‌احمر تقدیر و قدردانی کرد.


تعداد بازدید :  190