شماره ۱۶۵۱ | ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين
صفحه را ببند
کی چی گفت؟


 بهرام رادان خبر «خیانت 30میلیارد تومانی» را تکذیب کرد و گفت:  «من خبری را در پیجی به اسم سربازان گمنام دیدم که من و تعدادی دیگر از عزیزان یکسری پول‌ها را بابت زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب از مردم گرفتیم و این پول‌ها در حسابمان انباشته شده و قرار است حساب ما مسدود بشود. من که همچین کاری نکردم و دوستان هم راه خودشان را برای تکذیب این خبر دارند.»
 فریدون آسرایی گفت: «مردم را می‌بینم که سبیل‌هایی مثل بهنام بانی می‌گذارند و به آن می‌گویند سبیل بانی.»
 پروانه معصومی گفت: «من فقط با گروه آقای بیضایی کار کردم و در فیلم‌های دیگر بازی نکردم و به‌ دور از سینمای آن دوران بودم. دستمزدهای بازیگران آن موقع نسبت به حالا خیلی پایین بود و فقط سه، چهار بازیگر بودند که دستمزد بالا می‌گرفتند.»
 پرویز پرستویی گفت: «مصاحبه‌ام با برنامه شبکه 3 قبل از صحبت در مورد تحریم‌کردن تلویزیون انجام شده است.»
 حسام نواب‌صفوی گفت: «اعتراف می‌کنم شباهت به معروف‌ترین و محبوب‌ترین خواننده جهان الویس پریسلی مسیر زندگی من را عوض کرد. فقط نخواستم در ایران فقط شبیه الویس باشم، برای همین سال‌ها درس خواندم و نزدیک به ۳۸ نقش بازی کردم و بعد از لیسانس کارگردانی سینما و نوازندگی حرفه‌ای ساز پیانو رشته حقوق را ادامه دادم و تا دکترای حقوق پیش خواهم رفت.»
 ابوالفضل پورعرب گفت: «خسته شدم از بس شنیدم ایدز دارم. ستاره‌بودن درحرفه بازیگری باید تعریف شود. مردم تصمیم می‌گیرند چه کسی در فضای سینما و تلویزیون ستاره شود و در آسمان سینمای ایران ستاره وجود ندارد.»
 بهاره رهنما گفت: «دوبار ازدواج‌کردن چیزی است که بین طیف بانکی، دانشگاهی و هر شغل دیگری پیدا می‌شود و هر خانم یا آقایی ممکن است دوبار ازدواج کرده باشد. شما که تعداد شوهرهای من را می‌شمارید، چرا تعداد مدارک تحصیلی من را نمی‌شمارید.»


تعداد بازدید :  113