شماره ۱۶۵۲ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ فروردين
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# فتنه_پمپئو # سردار_آزمون # بلای_مدیریتی_و_انسانی

سفر وزیرخارجه آمریکا به لبنان باعث داغ شدن هشتگ فتنه پمپئو در شبکه اجتماعی توییتر شد. جالب است بدانید که اول بخش اعظمی از مردم لبنان در توییت‌های خود با هشتگ فتنه پمپئو به استقبال وزیر خارجه جنگ افروز آمریکا رفتند. وزیری که سیاست‌های ضد ایرانی‌اش شهره خاص و عام است. با این حال سفر او در با توجه به نقش ایران در خاورمیانه مورد توجه مردم کشورمان هم قرار گرفت. به چند توییت کاربران ایرانی توجه کنید:
هرجا پای آمریکا رو دیدید بدونید خباثت و فتنه‌ای در حال وقوع است
سخنرانی نوروزی رهبری باعث شد موش‌های کثیف از لونه بیرون بزنن؛ ما هم اصلا نمی دونیم که اونا ترسیدن
هدف اصلی رفتن پمپئو به لبنان نه برای مسلح کردن ارتش این کشوره نه برطرف کردن مشکل برق و آوارگان! هدفش فتنه در لبنان و همچنین تحریک افکار بر علیه حزب الله لبنان و همچنین جبهه مقاومته!
احمق های درجه یک که تا دیروز می خواستند جشن کریسمس 2019 را در ایران بگیرند، حالا برای فتنه انگیزی وارد منطقه شده اند.
سفر پمپئو به لبنان دلیلی بر دوران افول آمریکایی است که ادعای کدخدایی دارد

سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه زنیت روسیه که برای تعطیلات عید به ایران سفر کرد، از  دو روز قبل برای امداد رسانی به روستاهای سیل زده استان گلستان که در آنجا به دنیا آمده است رفت. او علاوه بر اینکه کمک‌های جمع آوری شده را از طریق هلال احمر به مردم رساند، شخصا در کنار مردم سیل زده هم حضور یافت و ویدیو حضور او در این مناطق هم بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. منتهی درگیری شدید او با برخی رسانه‌های استان گلستان از حاشیه‌های این اقدام انسان دوستانه بود. او در یک استوری اینستاگرامی مطالب تندی علیه رسانه های استانش نوشت و تاکید داشت که آنها همه کار می‌کنند تا کمک‌های او به مردم سیل زده علنی نشود.اتفاق جالب توجه اما غلط‌های املایی و انشایی سردار در این مطالب انتقادی بود که هجمه هایی سنگین برایش درست کرد. او «موقع‌ای» که را «موقعه ای» که نوشت و «راجع به» را «راجب»!عده ای هم که مدت هاست با سردار مشکل دارند انتشار ویدیوهای مختلف از حضور او در روستاهای سیل زده را شو آف قلمداد کرده‌اند که می توان گفت انتقادی بیجا است. چون حضور سردار آزمون و بازتاب این اتفاق می تواند باعث بیشتر شدن توجه مسئولان و مردم به بحران به وجود آمده برای مردم گلستان شود. آزمون هم در این دو روز بارها و بارها خواهان امدادرسانی بیشتر و توجه به مشکلات مردم سیل زده شده است.به این توییت‌ها توجه کنید:
می تونست تعطیلات تو بهترین نقاط جهان باشه ولی اومده کمک همشهری های سیل زده اش
دم سردار گرم که اومده بین مردم سیل زده ولی ای کاش گوشیش بیفته تو آب!
سردار پدر شوآف تمام تاریخه
سردار آزمون بدون پست های اینستاگرامی و استوریهاش پسر خوبیه!
الان اگر نمی نوشت که رسانه ها می خوان کمک های من علنی نشه چی میشد؟
اگر نمی رفت کمک یه داستان براش درست میکردن! حالا که رفته کمک یه داستان دیگه!

اگر روز گذشته هشتگ تنفس جنگل در انتقاد به قطع درختان جنگل به عنوان یکی از دلالیل اصلی سیل استان مازندران و گلستان مورد توجه قرار گرفت، از دیروز کاربران فعال در فضای مجازی به شکلی دیگر به اتفاقاتی که منجر بر این سیل بزرگ شده واکنش نشان می دهند. اتفاقی که تا پیش از این در مواقع این چنینی سابقه نداشت. منتهی نوع مطالبه گری ها و تحلیل ها تغییر کرده و بهتر شده است.
 سیل مازندران و گلستان بلای آسمانی نیست. بلای مدیریتی و انسانی است. بلایی که مدیران با ساختن سد، برداشت از رودخانه ها، جنگل تراشی و معادن به جان این استان ها انداختند.
همه چیز رو گردن طبیعت نندازیم... اون روزی که درختا قطع می شدن، باید فکر این اتفاقات رو می کردن...
آقا کار خدا بی حساب کتاب نیست. حتما دلیل داشت که این حجم جنگل و درخت برای مناطق سرسبز و بارونی درست کرد. ولی وقتی تو کار خدا دخالت کردن و جنگل رو خراب کردن، وقتی سیل اومد، این طوری زندگی مردم نابود شد.
وقتش نیست با همه اون مسوولان و افرادی که باعث جنگل خواری و قطع درختان در گلستان و مازندران شدن برخورد بشه؟


تعداد بازدید :  224