شماره ۱۶۶۲ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ فروردين
صفحه را ببند
با مشارکت شیلات هرمزگان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت
برپایی اردوی راهیان نور دریایی از بیست‌وششم اسفندماه تا دوازدهم فروردین‌ماه جاری

رئیس اداره شیلات شهرستان بندرعباس از  برپایی اردوی راهیان نور دریایی از  بیست‌وششم اسفندماه تا دوازدهم فروردین‌ماه  جاری در بندر صیادی پشت شهر بندرعباس و به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، ابراهیم عالی‌زاده با بیان این‌که حضور در اردوهای راهیان نور دریایی هرمزگان کاملاً رایگان بوده است گفت: اعزام‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از بندر صیادی بندر عباس انجام شد.
وی با بیان اینکه هر روز 2 فروند شناور در نوبت صبح و عصر از سوی منطقه یکم ندسا  برای این مهم در نظر گرفته شده بود افزود: زائران در اعزام صبح از جزیره هرمز، یادمان شهدای گمنام، موزه دفاع مقدس و قلعه پرتغالی‌ها و ... بازدید کردند.
رئیس اداره شیلات شهرستان بندرعباس با بیان اینکه هرشناور  بالغ بر 350 نفر ظرفیت داشته است تصریح کرد: شیلات هرمزگان نیز در بحث بندری در بندر صیادی پشت شهر اقدام به خدمات رسانی کرده است.
عالی زاده خاطر نشان شد حضورزائران از سراسر کشور و حتی گردشگران خارجی از نکات قابل توجه این اردوها بوده است. وی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای این چنین برنامه های فرهنگی گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس آشنایی زائران با اهمیت خلیج فارس و تنگه هرمز، بیان رشادت های مردمان منطقه جنوب کشور در مقابله با دشمنان و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در خلیج‌فارس و دریای عمان بوده است.

 


تعداد بازدید :  139