شماره ۱۶۶۲ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ فروردين
صفحه را ببند
تریبون

رشید کاکاوند:   با همه علاقه‌ای که به شعر دارم و مطالعه‌ای هم که می‌کنم و گاهی لذت هم می‌برم، اما احساس نمی‌کنم که دوران درخشانی را در شعر سپری می‌کنیم. این دوران نه‌تنها درخشان نیست، بلکه فکر می‌کنم با تعداد زیاد شعر و شاعران فعال که وجود دارند، شعر از آن فضیلت ویژه‌ای که در تاریخ فرهنگ ما داشته دور هم شده است و صرفا در بهترین شکلش تکنیک‌هایی است که دارد در آموزشگاه‌ها و کارگاه‌ها از روی دست دیگران تکرار می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ:   «4‌سال مدت زمان زیادی است. فلسفه کاری‌ام به شکلی است که وقتی به جایی می‌روم، طوری کار می‌کنم که انگار قرار است صد‌سال در آن‌جا بمانم. وضع کاری ما مربیان نامشخص است. چیزی که من را خوشحال می‌کند، این است که الان وضع بهتر است. آن زمان که با پرسپولیس قرارداد بستیم، برای بقا می‌جنگیدیم اما الان به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم. پرسپولیس دیگر نباید به آن شرایط بازگردد. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که بازیکنان ما همه سرحال هستند و از خودشان خستگی نشان نمی‌دهند. فعلا عالیشاه به خاطر مصاحبه‌اش در لیست نیست، همین.»

علی سرتیپی:   با توجه به فروش قابل ‌توجه فیلم‌ها در تعطیلات، فروش گیشه فروردین‌ماه ‌سال جاری می‌تواند نسبت به فروردین‌ماه ‌سال گذشته با ۷۰‌درصد رشد همراه باشد، همچنین در بخش تماشاگران بین ۲۵ تا ۳۰‌درصد افزایش خواهیم داشت. درواقع بررسی فروش سینما در تعطیلات می‌تواند این احتمال را افزایش دهد.

علی فتح‌الله‌زاده:   «دو، سه‌ماه پیش گفتم حس می‌کنم یک عده دارند تمرکز شفر را برهم می‌زنند و متاسفانه امروز باید اعتراف کنم آن حس نبود بلکه یک واقعیت بود که اتفاق افتاد. آن زمان تا من مصاحبه کردم، چند نفر خودشان را جمع کردند و استقلال چند بازی را پیاپی برد ولی ظاهرا دوباره تیم رها شد، احساس می‌کنم شفر می‌تواند این تیم را مدیریت کند ولی وقتی تمرکز او را به هم می‌زنند، او هم تمرکزش از بین می‌رود. اگر شما دقت کنید استقلال به لحاظ بازیکن نه‌تنها چیزی کمتر از پرسپولیس ندارد بلکه معتقدم بازیکنان بهتری از تیم رقیب دارد اما این‌که چرا نمی‌توانیم نتیجه بگیریم، دلیلش عدم همدلی است.»


تعداد بازدید :  219