شماره ۱۶۶۲ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ فروردين
صفحه را ببند
تریبون

نظامیان آمریکا را در فهرست سیاه تروریست‌ها می‌گذاریم
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مجلس گفت: «اگر سپاه در فهرست گروه تروریستی آمریکا قرار گیرد، نظامیان این کشور را در کنار داعش قرار می‌دهیم.» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «در صورت قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا، نظامیان این کشور را در کنار داعش در فهرست سیاه تروریست‌ها قرار می‌دهیم.»

تضمین‌های متعارف در زمینه لوایح چهارگانه معنی‌دار نیست
لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: «نظرات مخالف و موافق در مجمع نسبت به پالرمو و سی‌اف‌تی وجود دارد، اما قرار بر آن شد که ابتدا از منظر تاثیر این دو لایحه بر هم و تاثیرشان بر تحریم‌ها بررسی‏‌ها انجام و سپس تصمیم‌گیری شود.» وی افزود: «تضمین‌های متعارفی که ممکن است در ذهن مردم باشد، زیاد در این زمینه معنی‌دار نیست. تضمین‌های آنها در دل خودشان است، یعنی شما همکاری می‌کنید به شرط همکاری متقابل. اگر دولت دیگری در موردی که شما به آن ارجاع دادید، تعهداتش را انجام نداد و همکاری نکرد، اینها همگی مبتنی بر رفتار متقابل است، پس ما هم به تعهداتمان در مقابل آن دولت عمل نخواهیم کرد.»

دولت بدون کمک مردم نمی‌تواند جبران خسارت کند
حجـــت‌الاســـلام محمدجعفر منتظری‎، دادستان کل کشور گفت:   «بخشی از آسیب‌هایی ‏که از طریق سیل به مردم و زیرساخت‌های کشور وارد شد، ناشی از ‏سوءمدیریت و عدم توجه به اصول‌های مدیریت بحران بوده است. ‎متاسفانه باید ‏گفت بخشی از آسیب‌هایی که از طریق سیل به مردم عزیز و زیرساخت‌های ‏کشور وارد شد، ناشی از سوءمدیریت و عدم توجه به اصول‌های مدیریت بحران ‏بوده است‎.‎‏ سطح خسارات وارده به مردم و کشور زیاد است و طبیعتا ‏دولت هم با محدودیت منابعی که دارد بدون کمک مردم نمی‌تواند جبران خسارت ‏کند. البته مردم عزیز هم مانند گذشته هم به میدان آمدند و در حد توان خود به ‏دولت و سیل‌زدگان کمک کردند‎.»


تعداد بازدید :  226