شماره ۱۶۶۳ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ فروردين
صفحه را ببند
آغازی سخت برای سال جدید

اصفهان -راعی | جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حالی سال جدید را آغاز نمود که علاوه بر ماموریت نجات درجاده ها وارایه خدمت به هموطنان که در را سرلوحه کار خود داشت بارش رحمت الهی دربرخی از نواحی کشور رنج ومشقتی مضاعف بر دوش هموطنانمان گذاشت واز این بابت  نجاتگران و نیروهای عملیاتی مسئولیتی مضاعف بردوش داشتند والبته این امر افتخاری بود برای عزیزان نجاتگر وسایر نیروهای عملیاتی .
اما آنچه که خستگی ها را صد چندان نمود فقدان همکارگرامی وسختکوشمان مرحوم محمدرضا زیبنده پور بود .  مرحوم زیبنده بور قریب بیست وشش سال در حوزه امداد ونجات ، داوطلبان و... در ماموریت‌های متعدد خدمات عدیده ای به جامعه امداد خواه نمود .
محمدرضا زیبنده پور که افتخار فرزندی شهید والامقام  حسینعلی زیبنده پور را داشت . پدر ارجمندش در بمباران‌های شهر اصفهان به درجه رفیع شهادت رسید . او و خواهران و برادرش در سنین کودکی از نعمت پدر محروم شدند اما روح بلند ومناعت طبع والبته دامان پرمهر مادر گرامیشان فرزندان برومندی تحویل جامعه داد که همگی خدمتگزارانی ارزنده برای کشور می باشند .
جمعیت هلال احمر استان اصفهان ضایعه درگذشت این همکار عزیز را به حضور همه همکاران وخانواده داغدیده به خصوص مادر ، همسر وفرزندانش صمیمانه تسلیت عرض می‌نماید .

 


تعداد بازدید :  290