شماره ۱۶۶۳ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ فروردين
صفحه را ببند
تریبون

علیرضا فغانی: «آقای کولینا موافقت ضمنی خودشان را با VAR داخلی اعلام کردند و به خاطر محدودیت‌هایی که ما به خاطر تحریم داریم، اعلام کردند. اگر هماهنگی‌های لازم از طریق نهادهای مربوطه صورت بگیرد، می‌تواند کمک کند. از جایی که فوتبال باشد، VAR کمک‌ می‌کند که نتایج واقعی‌تر باشد. با تصمیماتی که گرفته شده، همه به استفاده از این سیستم امیدوار شدند. با کلاس‌هایی که برگزار شده و مسئولان در آن شرکت و آشنایی پیدا کردند، ان‌شاءالله بتوانیم از فصل آینده از این سیستم استفاده کنیم.»

علی صادقی: «این‌که مخاطبان چه برنامه‌ای را تماشا کنند به سلیقه آنها بستگی دارد. ممکن است مخاطبی ‏یک داستان را در قالب فیلم دنبال کند یا نظرش این باشد که مستند ببیند، نمی‌توانیم مستند و فیلم را با ‏سریال مقایسه کنیم. برخی از مخاطبان هم همه ژانرها را می‌بینند؛ بنابراین نمی‌توانم برای این‌که تلویزیون باید ‏برای جذب مخاطب چه کاری انجام دهد، پیشنهاد دهم.»

وینفرد شفر:  «اگر هواداران واقعی استقلال گاهی اوقات گلایه و دلخوری دارند، کاملا حق با آنهاست و ما باید در قبال انتظارات آنها صبور و فروتن باشیم و همواره به آنها احترام بگذاریم. ما همواره صدای هوادارانمان را می‌شنویم. من این را با تواضع تمام به‌عنوان بزرگترین فرد به لحاظ سنی از گروهی که دور هم جمع شده‌ایم، به هواداران عرض می‌کنم، به ما اعتماد کنید. بدون‌ شک اگر همه ما با هم باشیم، به اهدافمان می‌رسیم. نام استقلال یک نام اسطوره‌ای است که از همه ما بسیار بسیار بزرگتر است.»

محمد معتمدی:  «تهیه‌کننده‌ها عموما مارکت و بازار موسیقی برایشان مهم است و به این دلیل یکسری ‏ملاحظات خاصی دارند؛ مثلا تا هنرمند را مال خود نکنند با او کار نمی‌کنند. هیچ‌وقت نمی‌خواستم آدم کسی ‏باشم. البته می‌توانم آلبوم را به یک تهیه‌کننده بفروشم یا پروژه کنسرتم را با یک تهیه‌کننده برگزار کنم، اما ‏نمی‌توانم خودم را برای دیده شدن بفروشم. به همین دلیل بسیاری از تهیه‌کنندگان حاضر نیستند، با من کار ‏کنند. دوستان ما در موسسه مأوا که حامی مالی آلبوم «حالا که می‌روی» هستند فقط روی کار سرمایه‌‏گذاری کردند و به همین دلیل همکاری‌ام را با این نهاد موسیقیایی آغاز کردم.‏»


تعداد بازدید :  277