شماره ۱۶۶۶ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ فروردين
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# شجاع_خلیل_زاده # فردوسی_پور_حذف_شدنی_نیست

شیرینی برد پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان با سوپر گل قیچی‌برگردان شجاع خلیل‌زاده چندبرابر شد. حالا ببینید هواداران پرسپولیس چگونه درحال تعریف و تمجید از آماده‌ترین مدافع لیگ هستند:  
*من هنوز موندم کی‌روش چطور محمدحسین کنعانی‌زادگان رو به شجاع خلیل‌زاده ترجیح داد!
*تا باشه از این گل خوشگلا! جونم شجاع خلیل‌زاده
*اگه اجازه بدين بگم: يَلْ، يَلِ ميدون...يَلِ مازرون...شجاع خليل‌زاده‌اي يَلِ ميدون... شجاع خليل‌زاده ببر مازرون
*آقای شجاع خلیل‌زاده! خودت و گلت برای همیشه رفتید تو قلبم
*ما شجاع خلیل‌زاده مذگان داریم
*شجاع فقط گل قیچی کم داشت واسه تکمیل دلبریاش

دوشنبه‌شب گذشته در روزی که نود پخش نشد و محمدحسین میثاقی برنامه جایگزین فوتبال برتر را به روی آنتن برد،‌ عادل فردوسی‌پور و همکارانش در رستورانی در تهران دور هم جمع شدند و ویدیوی ورود فردوسی‌پور به جمع همکاران و ترکیدن بغض او در آغوش برادرش بازتاب خیره‌کننده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت. دیروز هم قائم‌مقام شبکه سوم سیما تأکید کرد فردوسی‌پور کارمند رسمی سازمان است و به کارش در شبکه سوم سیما ادامه خواهد داد اما برنامه نود دیگر تعطیل شده و به ‌زودی برنامه جایگزین کار خود را شروع خواهد کرد. با این حال این اتفاقات که به آن اشاره شد، باز هم باعث شده که فردوسی‌پور یکی از سوژه‌های اصلی مورد بحث در شبکه‌های اجتماعی بین مردم باشد. میزان حملات به محمدحسین میثاقی که زمانی نزدیک‌ترین یار فردوسی‌پور و حالا با حذف این چهره سرشناس جای او را در شبکه سه گرفته، روز به روز درحال افزایش است.
*گریه نکن لیاقتتو نداشتن
*و این یعنی حتی خداحافظ گزارشِ بازی‌های فوتبال با صدای عادل فردوسی‌پور
*مراقب #ميثاقي‌هاي زندگي‌تون هستين؟؟؟
*متاسفم كه بيشتر از يك توييت و يك هشتگ #عادل_حذف_شدنی_نیست نمي‌تونم كاري براشون انجام بدم
*این بغض، بغض فروخورده نسل ماست... عادل هم نگذاشته بغضش تبدیل به کینه شود اما سوال این است که تا کجا باید تحمل و صبر کرد؟
*رسانه ملی برنامه نود رو به این خاطر که طبق قوانین و چارچوب عمل نمی‌کرد، تعطیل کرد. آیا تلویزیون خودش طبق چارچوب‌هایی که مردم انتظار دارن، فعالیت میکنه؟ مردم مهمترین رکن هر کشوری هستن و طبیعتا همه ناراضی هستن از این کار.
*دوشنبه‌های بدون نود برای ما آن‌قدر سخت می‌گذره که ببین برای خود عادل و همکارانش چطور می‌گذره.


تعداد بازدید :  576