شماره ۱۶۶۷ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ فروردين
صفحه را ببند
7 کشته در آتش مرگبار اتوبان تهران - ساوه

شهروند| تصادف زنجیره‌ای و آتش‌گرفتن اتوبوس و 10 خودروی سواری در اتوبان تهران- ساوه، 7نفر را به کام مرگ کشاند. این درحالی است که جسد قربانیان به دلیل سوختگی قابل شناسایی نیست.  
ساعت ۱۴ روز پنجشنبه بود که یک اتوبوس و 10 خودروی سواری در اتوبان تهران- ساوه با یکدیگر برخورد کردند و تصادف زنجیره‌ای وحشتناکی در این اتوبان رقم خورد که به سرعت مأموران پلیس راه در محل حاضر شدند.
سرهنگ حامد محمودی، رئیس پلیس راه غرب استان تهران با بیان این‌که این حادثه بر اثر تصادف اتوبوس و چند سواری و همچنین وقوع حریق در اثر این برخورد رخ داد، گفت: «این تصادف در ۲۰کیلومتری تهران در لاین به سمت تهران اتفاق افتاد که منجر به مصدوم‌شدن 7نفر و کشته‌شدن 7نفر دیگر شد. پلیس نیز به سرعت در محل حادثه حضور یافت و ترافیک در محل مدیریت شد.»
محمودی با اشاره به این‌که این مصدومان به بیمارستان اعزام شده‌اند، افزود: «عوامل امدادی اورژانس و آتش‌نشانی نیز در محل حاضر شدند که مشخص شد در این حادثه یک اتوبوس  و 10 خودروی سواری درگیر سانحه شدند. با حضور عوامل امدادی بلافاصله بررسی‌ها در این‌باره آغاز شد و درحال حاضر علت اصلی این تصادف در دست بررسی است.»
محمودی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «اگر رانندگان به دور از شتابزدگی و تعجیل در مسیر حرکت کنند و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند، تعداد تصادفات بسیار کاهش می‌یابد.»
همچنین ابراهیم تاجیک نوری، معاون امدادونجات هلال‌احمر استان تهران در تشریح جزییات حادثه اتوبان تهران- ساوه گفت:   «این حادثه در ۲۰کیلومتری تهران رخ داده است و  عوامل هلال‌احمر رباط‌کریم در صحنه حادثه حاضر شدند. در این حادثه یک اتوبوس و ۱۰ خودروی سواری با یکدیگر تصادف کردند که تعدادی از خودروها دچار آتش‌سوزی شدند. یک خودروی آمبولانس و یک خودروی ست نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام
شدند.»
مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور هم در این‌باره گفت: «مصدومان این حادثه همگی به بیمارستان اعزام شده‌اند. همچنین فوتی‌ها به دلیل سوختگی، غیرقابل شناسایی هستند.»
به گفته این مقام اورژانس، 6 دستگاه آمبولانس و یک فروند اورژانس هوایی برای ارایه خدمت به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی اورژانس کشور همچنین در توضیحات تکمیلی گفت: «سرنشینان اتوبوس حادثه‌دیده، قبل از گسترش حریق از درِ عقب اتوبوس خارج شده بودند.»


تعداد بازدید :  448