شماره ۱۶۶۷ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ فروردين
صفحه را ببند
اولین جلسه کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله و لغزش های زمین در راه و شهرسازی گلستان برگزار شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری اولین جلسه کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله،لغزش های لایه‌های زمین، ابنیه و ساختمان و شهرسازی با توجه به لغزش‌ها و جاری شدن سیلاب در استان و جهت بررسی بیشتر صدمات با حضور نمایندگان دستگاه های عضو در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد.
محمدعلی شربتدار:گلستان|  به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان: مهندس حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت لغزش‌های زمین درسطح اراضی منابع طبیعی و روستا ها، محورهای مواصلاتی ، ساختمان های شهری و روستایی پس از طوفان و بارش‌های اخیر برگزار گردید و کارشناسان ادارات کل منابع طبیعی ، بنیاد مسکن ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان استان گزارش‌هایی در این زمینه ارائه دادند. وی افزود:همچنین در این جلسه در خصوص برنامه ریزی مناسب و تمهیدات ویژه در ساخت و سازهای جدید در جهت کاهش صدمات دربلایای طبیعی در استان و استفاده از مجامع علمی و دانشگاهی در مطالعات و تصمیم گیری‌ها مصوب گردید.
کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله ، لغزش های لایه های زمین ،ابنیه و ساختمان و شهرسازی با ریاست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان و بیست و دو دستگاه اجرایی و آموزشی استان برگزار می شود.

 


تعداد بازدید :  126