شماره ۱۶۶۷ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ فروردين
صفحه را ببند
آماری از نتایج نظرسنجی‌های مردمی درباره عادل
نود را بدون فردوسی‌پور نمی‌خواهیم!

شهروند| با اینکه جدایی عادل فردوسی‌پور بعد از 20 سال از برنامه نود قطعی شده و این مجری شناخته‌شده این روزها تمرکز خود را بیشتر روی تهیه‌کنندگی برنامه فوتبال 120 از شبکه ورزش گذاشته، موج حمایت‌ها از عادل ادامه دارد. نتایج نظرسنجی‌های مختلف هم نشان می‌دهد که مردم به هیچ‌وجه با تصمیمی که اتخاذشده موافق نیستند و اینکه برنامه نود بخواهد با مجری دیگری از فصل آینده روی آنتن برود، موافقان کم‌تعدادی دارد.
نتایج نظرسنجی ملی بهارانه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نشان می‌دهد از بین مخاطبان برنامه نود در چند سال گذشته 86.3درصد با تغییر مجری برنامه نود و جایگزین‌کردن یک فرد دیگر به جای عادل فردوسی‌پور اظهار مخالفت کرده و تنها 6.3 درصد با این امر موافقند. 7.4 درصد نیز در این خصوص گزینه نمی‌دانم را انتخاب کرده‌اند.
قبل از این هم البته پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، از مخالفت 93درصدی شرکت‌کنندگان در نظرسنجی این پایگاه درباره تغییر مجری برنامه تلویزیونی نود خبر داد. جالب اینکه اعلام شده بود پیام‌های زیادی در انتقاد از این تصمیم برای این پایگاه ارسال شده است.
در روزهایی که نود روی آنتن شبکه سه نمی‌رود، برنامه فوتبال 120 از شبکه ورزش که به بررسی لیگ‌های اروپایی اختصاص دارد، پنجشنبه شب گذشته با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای حمید محمدی روی آنتن شبکه ورزش رفت. این نخستین برنامه بعد از جدایی محمدحسین میثاقی از این برنامه بود که زیر ذره‌بین مخاطبان قرار گرفت. اتفاق جالب در این برنامه ارتباط با علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم برایتون بود که علاوه بر صحبت درباره درگیری‌اش با مدافع من سیتی درباره پخش‌نشدن نود هم اظهارنظر کرد: «آقای فردوسی‌پور با من تماس گرفت و از من خواست که روی خط برنامه‌ای غیر از نود بیایم. راستش این هم در نوع خودش برایم عجیب بود!» به نظر می‌رسد از این پس برنامه فوتبال 120 به واسطه تعطیلی نود و تهیه‌کنندگی فردوسی‌پور از مخاطبان بیشتری برخوردار شود!


تعداد بازدید :  441