شماره ۱۶۶۷ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ فروردين
صفحه را ببند
حرف‌های غزال، صدای منتقدان را درآورد
خداداد عزیزی می‌گوید حرفش را حذف کرده‌اند

شهروند| در شرایطی که در یک ماه اخیر اکثر ستاره‌های فوتبال و سینما به حمایت از عادل فردوسی‌پور پرداختند، پخش مصاحبه‌ای از خداداد عزیزی با مضمونی متفاوت واکنش پرویز پرستویی را در پی داشت. ستاره سابق تیم‌ملی فوتبال که این روزها به واسطه حضور در برنامه ستاره‌ساز با شبکه سه همکاری می‌کند، در بخشی از صحبت‌های خود گفته بود: «ماجرای عادل مثل این می‌ماند که من سرمربی یک تیم باشم و برکنارم کنند. عادل کارمند صداوسیما است و در هر شغلی چنین مشکلاتی وجود دارد. برای من هم بارها رخ داده است.» خداداد همچنین کمپینی که داوران درباره شرکت‌نکردن در برنامه‌های شبکه سه به راه انداختند را چندان موثر ندانست!
این اظهارات ستاره سابق تیم‌ملی با واکنش تندی از سوی پرویز پرستویی همراه بود. این ستاره سینما هم مثل خیلی از کاربران مجازی همکاری خداداد عزیزی با شبکه سه را دلیل این اظهارات دانست و بار دیگر از عادل فردوسی‌پور حمایت کرد.
خداداد عزیزی هم که معمولا هیچ حرفی را بی‌جواب نمی‌گذارد، این‌بار هم به اظهارات پرویز پرستویی واکنش نشان داد: «پرستویی از بزرگان سینما و جامعه هنری ما بوده و هست و احترام خاصی برای وی قائلم اما دوست دارم بگویم آقای پرستویی مگر شما چقدر از مسائل پشت‌پرده فوتبال مطلع هستید؟ من این انتقاد را می‌توانم به شما داشته باشم که از روحیات من دورادور باخبرید. نه تملق‌گویی بیجا در شأن من است، نه روحیه کینه‌توزی بی‌دلیل علیه کسی دارم. ای‌ کاش سوالی از بنده می‌کردید،‌‌ ای کاش می‌دانستید این مصاحبه چطور منتشر شده است.»
مهاجم سابق تیم‌ملی البته معتقد است که مصاحبه او نصف و نیمه پخش شده؛ وگرنه او به اندازه کافی از فردوسی‌پور حمایت کرده است: «بهتر است بدانید مقدمه مصاحبه من حذف شده و نتیجه‌گیری هم طبق میل سایت مربوطه انتشار یافته است. طبق صحبتی که داشتیم، قرار شده مصاحبه اصلاح شود. پس ای‌ کاش مرا آن‌قدر زود قضاوت نمی‌کردید.»

دیدگاه‌های دیگران

|
مخالف 0 - 0 موافق
نظرمون رو فرستادیم ولی منتشر نکردید!!

تعداد بازدید :  299