شماره ۱۶۶۷ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ فروردين
صفحه را ببند
طوفان سپیدرود و شکست سپاهان به کام قرمز و آبی
وای از پاتوسی ای‌وای از فروزان

مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی لیگ برتر در هفته بیست و پنجم برای پرسپولیس بازی کردند و این تیم را یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک کردند.
تراکتورسازی در شرایطی که به نظر می رسید در رشت کار سختی برای شکست دادن سپیدرود قعر جدولی نداشته باشد، در یک بازی عجیب و با اشتباهات بسیار فاحش محسن فروزان که دو بار توپ را در اختیار بایرامی مهاجم سپیدرود قرار داد و روی یک گل دیگر هم عملکرد بدی داشت، با نتیجه 3 بر یک باخت. حالا هواداران پرشور تبریزی به تندترین شکل ممکن درحال حمله به فروزان هستند و اشتباهات او را مشکوک قلمداد می کنند. تراکتور با این نتیجه 49 امتیازی  و هم چنان تیم دوم جدول است.
سپاهان هم در حساس ترین بازی هفته در روزی که ورزشگاه نقش جهان پر از تماشاگر بود، روند ناکامی خود را ادامه داد و دومین شکست فصل را مقابل استقلال با گلی که آیاندا پاتوسی در دقیقه 97 به ثمر رساند تجربه کرد و با همان 47 امتیاز به رتبه چهارم جدول سقوط کرد. استقلال هم با همین امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار گرفت. پدیده هم در مشهد با نتیجه 3 بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد و 46 امتیازی شد.از بین مدعیان فقط این پدیده بود که در مشهد با نتیجه 3 بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد و با 46 امتیاز به رتبه چهارم صعود کرد. پرسپولیس هم امروز با پیروزی مقابل سایپا می تواند فاصله خود را با سایر تیم های مدعی بیشتر کند. در قعر جدول هم با توجه به برد سپیدرود و شکست نفت مسجد سلیمان و فاصله یک امتیازی این دو تیم، جنگ بین تیم‌های سقوط کننده حساسیت بیشتری در 5 هفته باقی مانده خواهد داشت.

 


تعداد بازدید :  191