شماره ۱۶۶۸ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# علی_دایی #جعفر_کاشانی

 در آستانه بازی پرسپولیس با سایپا خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این‌که باشگاه پرسپولیس موفق شده بالاخره قسط نهایی طلب علی دایی را به این مربی پرداخت کند. این خبر هرچند از سوی مدیران باشگاه و دایی تا قبل از زدن سوت آغاز بازی تایید نشد،‌ اما هواداران استقلال با دامن زدن به این شایعه اعتقاد داشتند که پرداخت پول دایی قبل از این بازی حساس مشکوک به نظر می‌رسد. این توییت‌ها را بخوانید تا  در جریان نظرات انتقادی استقلالی‌ها قرار بگیرید:  
  چیه این فوتبالِ پاک اصلا تمام تن و بدن آدم میلرزه، خیلی یهویی پرسپولیس قبل از بازی امروز موفق به پرداخت طلب علی دایی شد.
  همزمان با دیدار مهم #پرسپولیس و #سایپا طلب معوقه #علی_دایی از باشگاه #پرسپولیس به مبلغ ۳۵۰‌میلیون تومان پرداخته شد. چرا فردای بازی پول رو ندادن؟
  بحث گرفتن طلب قبل از بازی و تبانی اتهامیه که به کار بردنش درباره علی دایی واقعا غیرمنصفانه است. اون همین الان با هجمه سنگین هواداران پرسپولیس روبه‌رو شده و این وصله‌ها بهش نمی‌چسبه.
  پرونده جنجالی و قدیمی دعوای مالی دایی و پرسپولیس با پرداخت قسط آخر خیلی قشنگ قبل از بازی پرسپولیس و سایپا بسته شد. ما هم هیچی نمی‌فهمیم!
 
رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس که یکی از پیشکسوتان قدیمی باشگاه هم به حساب می‌آید، انگار به خوبی متوجه خط‌قرمزهای هواداران این تیم و جایگاهی که برانکو نزد آنها دارد، نیست. کاشانی دیروز مصاحبه کرد و گفت پرسپولیس متکی به فرد نیست و برانکو نیست که این تیم را قهرمان کرده است. این صحبت‌ها واکنش تند هواداران را به دنبال داشت و کاشانی مجبور شد صحبت‌های خود را تکذیب و در توضیحاتی تکمیلی اعلام کند از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و منظورش از آن حرف‌ها برانکو نبوده است. به همین ترتیب خبرگزاری مهر هم فایل صوتی صحبت‌های اولیه رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس را منتشر کرد و مشخص شد که اتفاقا منظور این مسئول شخص برانکو بوده است. حالا فکر می‌کنید در چنین فضایی واکنش هواداران پرسپولیس به جنجال‌سازی جعفر کاشانی چه بود؟
 آقای کاشانی پیشکسوت تیم ما هستی احترامت واجب! اما این‌طوری نگو و سعی کن پای حرفت بمونی که با انتشار فایل صوتی حرفات هم آبروی خودتون و هم آبروی باشگاه رو نبری.
  درحالی‌که بسیاری از هواداران غافل و جوگیر پرسپولیس درحال یقه جر دادن برای عادل فردوسی‌پور در جنگ زرگری فرزندان رسانه ملی بودند، به آرامی مهدی محمدنبی را نیز به هیأت‌مدیره افزودند تا با حضور او و جعفر کاشانی جمع دشمنان برانکو در کادر مدیریتی باشگاه جمع شود.
  ایرج عرب خیلی خوب نشون داد که در حد و اندازه‌های مدیریت باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نیست.
جعفر کاشانی همیشه مصاحبه می‌کنه و میگه پرسپولیس باید باشگاه بشه! خب شما که چندین و چند ساله تو هیأت‌مدیره هستی و البته رئیس هیأت‌مدیره هم هستی، بگید چرا قدمی برنداشتی و چطور تو جایی که ساختارش درست نیست، مدیریت می‌کنی؟
آقای کاشانی شما از همون اول هم با برانکو مشکل داشتی و مثل خیلیای دیگه از پیشکسوتان پرسپولیس چشم دیدن موفقیت‌های برانکو رو نداری.
آقای کاشانی ما با کدوم مربی به یک نایب قهرمانی و‌ دو قهرمانی لیگ رسیدیم و الان در یک قدمی هت‌تریک قهرمانی هستیم؟ برانکو بود که تیم رو یک بار به نیمه نهایی آسیا برد و یک بار به فینال! شما بگید چه کار کردید؟
آقای کاشانی شما انگار خودتون دوست دارید که هوادار پرسپولیس به شما حمله کنه.
از وقتی یادمون میاید آقای کاشانی شما برای پرسپولیس کار خاصی نکردید. الان اما برانکو سال‌هاست که این تیم رو تبدیل کرده به بهترین تیم ایران و یکی از بهترین‌های آسیا.


تعداد بازدید :  384