شماره ۱۶۷۰ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين
صفحه را ببند
بازگشت باورنکردنی وودز گلف‌باز

«باورنکردنی». این کلمه‌ای بود که تایگر وودز با استفاده از آن پیروزی‌اش را در مسابقات جهانی گلف مسترز توصیف کرد. وودز بعد از سال‌ها درگیری‌ روحی و حقوقی شنبه همین هفته توانست بار دیگر به زمین گلف بازگردد و بعد از 11‌سال پنجمین کت قهرمانی جهانی گلف را بر تن کند. بازگشت این‌گونه‌ای تایگر وودز از سوی برخی از تحلیلگران بزرگترین بازگشت یک قهرمان ورزشی به مسابقات توصیف شده است.
پیروزی وودز در این مسابقات او را در سه قدمی شکستن رکورد گلف‌باز افسانه‌ای قرار داده است. تنها نیکلاس آمریکایی است که توانسته 6 مسابقه مسترز را ببرد، البته وودز موفق شده در سه دهه متفاوت قهرمان مسترز شود، درست مثل نیکلاس. وودز نخستین بار گلف مسترز را سال 1997 و در 21سالگی برد.
وودز سال‌ها از مسابقات گلف دور بود، تا این‌که در ‌سال 2017 پزشکش به او اجازه داد، بازی کند. او به خاطر داشتن روابط خارج از ازدواج از همسرش جدا و سپس درگیر حواشی دیگر شد. ازجمله در خرداد ۱۳۹۶ به خاطر رانندگی درحال مستی در ایالت فلوریدا دستگیر و بعد از چهار ساعت حبس آزاد شد.
تایگر وودز یکی از برترین قهرمانان گلف در تاریخ شناخته می‌شود. او بازی حرفه‌ای گلف را در اواخر تابستان ‌سال ۱۹۹۶ درحالی‌که تنها ۲۰‌سال داشت، آغاز کرد و در عرض کمتر از یک‌سال در آوریل ۱۹۹۷ برنده نخستین مسابقه اصلی گلف شد.


تعداد بازدید :  419