شماره ۱۶۷۰ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين
صفحه را ببند
رشد ۳۹‌درصدی شکایت مردم از بازار ‏

‏ پارسال شکایت مردم نسبت به فروش کالا و خدمات 39‌درصد بیشتر شد. براساس گزارشی که ‏وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر کرده است، در مجموع تعداد ۲۶۲‌هزار و ۶۴۹ فقره شکایت ‏در این باره دریافت شده است که این میزان نسبت به‌سال 96 چیزی معادل 39‌درصد افزایش داشته ‏است. بیشترین شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به نان، میوه و سبزی و خوار و بار فروشی بوده و ‏بیشترین شکایت در حوزه خدمات از رستوران‌های غذاخوری، تعمیرگاه‌های خودروهای سبک و ‏پارکینگ شهری گزارش شده است‎.‎

 


تعداد بازدید :  316